Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett18-köp-och-sälj
Läst 767 ggr
Anne.K
0

(S) 2 honor till salu

Det är med ett enormt tungt hjärta och med en knut i magen som jag skriver denna annons då jag egentligen innerst inne vill behålla dessa tjejer, men måste sälja dom för deras bästa. Då jag har en dotter på 10 månader så känns det hemskt att erkänna att tiden tyvärr inte räcker längre till mina älskade luddrumpor hur mycket jag än kämpar för att tiden ska finnas. Så nu gör jag en intressekoll för att se om någon är intresserad av att ge dessa tjejer ett nytt livslångt hem med mycket tid och kärlek. Tjejerna heter Pixie och Dixie och blir 2 år gamla nu till sommaren. Tjejerna är båda i färgen Medium ebony. Och kommer ifrån Ulrika Dahl's uppfödning (chill-zone). Pris jag tänkt mig: 2000 kr och för priset ingår då chinchillor,stor bur, mästers chinchilla pellets, flaska, sandskål, höskål och eventuellt deras hängmattor om de inte är för utslitna vid deras flytt. Jag säljer dessa tjejer enbart till någon som har tidigare erfarenhet av dessa djur och vet vad det innebär att ha chinchillor. Bilder kommer någon annan dag då jag just nu skriver ifrån mobilen. För mer info och bilder är det bara att kontakta mig antingen här, via pm eller min mail: annekananen@hotmail.com Vi finns i Skara.

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning