Mer fläckigt här hemma
Någon här hemma var väldigt snabb att para om sig tydligen fastän jag delat på dem. Så det blev bebisar iallafall.
Två stycken vita, men den ena är jätteliten och väldigt svag så jag vet inte:(
Men en är pigg och glad så den kan få visa upp sig iallafall. De har precis torkat så nya är de. Vit ebony kan man ju aldrig få för mycket av!

Nej vilken liten sööt!! Håller tummar och tassar för den andra lilla!
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Söt fläckis, håller också tummarna för den lille!
www.hagbergschinchilla.se
SCAF Utställningskommittémedlem

Nä, det gick inget bra för liten. Efter att ha kämpat ett dygn tillsammans orkade han inte mer:(
Fläckiga bebisen mår bra med sin mamma iallafall.
Nej vad tråkigt:( vila i frid bebis
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Så tråkigt nu får den som är kvar kämpa på och bli står och fin!
www.hagbergschinchilla.se
SCAF Utställningskommittémedlem
#6 Vad synd. :( Vilken tur att den andra mår bra i alla fall! :)
Ha en trevlig dag!
Åh vad vacker!! Jag har aldrig sett en fläckig chinchilla förut, det här var nice. =)
Tråkigt med den lille :(
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~

Tack! Lill-killen hänger med iallafall och ser ut som ett schack-bräda. Men man blir ju alltid så ledsen när man förlorar nån. Jag är inte van vid det riktigt.

Han skulle man lätt kunna sno 😘
En sån liten sötnos! 😊
Vilken liten sötnos!

Tycker det är lite lustigt med just denna killens fläck på ryggen för jag hade ju en annan liten kille nyss, Othella, aka Mega-fläck som flyttade till Susanna. Han hade ju en stor brun fläck på ryggen (Pw ebony)
Denna killens mamma är Othellos farmor. Verkar som om mamma Cover tänker starta något nytt. Man kan inte bara bära på violett, safir osv, man kan även bära på fläckigt.😃

Denna killen söker eventuellt nytt hem om en månad.
Han är så söt!
Jag saknar mina chillor, hade velat ha igen, men det funkar nog inte riktigt. Hade det gjort det hade jag definitivt varit intresserad av denna unga herrn! 🙂
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Gud så gullig! 🙂