Bur bortskänkes
Vi ska byta bur åt våra grabbar. Vi måste flytta dem till ett annat rum och då är den här buren för stor. Nån som vill ha? Annars åker den på återbruket. Den finns strax utanför Västerås och det är bara att komma o hämta. Befintligt skick. Den behöver göras ren ordentligt men annars är det inget fel på den.
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Oj, den var riktigt fin…hade kunnat ge någon tusenlapp för den, så SKÄNKER du bort den?! Galet 
Om jag hade haft plats så hade jag hämtat direkt…
men du kanske bygger fler i framtiden haha
~mikkan
Hur stort är det? :)
Kaninuppfödning av dvärgvädur & Dvärgvädurrex & även en liten musuppfödning!
.

Mikkan; den kostade inte ens 1000:- att köpa o bygga ;) Men kul att du gillar den ;-) Fler, just såna här kommer jag inte kunna bygga eftersom garderoben inte finns att få tag på längre. Men vi ska bygga ny av annan garderob ;) Jag kanske skulle börja bygga burar o sälja då ;-) Amanda; den är 140 bred, 180 hög o 50 djup.
Does it become a walk?
/Ida
#2 oj såg nu att min stavning inte var den bästa, ursäkta! haha.
Tillbaka till ämnet, okej är intresserad! :)) ska snacka med min pappa om vi kan ev. åka dit. Hör av dig om någon annan är intrresserad : )
.

Ingen fara :) Det är ingen brådis alls. Vi har inte byggt nya buren än ;) Observera att den behöver göras rent ordentligt innan nya djur flyttar in. Jag tänker inte göra nån större ansträngning eftersom den e gratis, utan det är befintligt skick :)
Does it become a walk?
/Ida
Synd att det var så långt bort :( Jättefin ju
#5 Okej, jag ska prata med min kompis för hon är intresserad av att skaffa ChinChilla uppfödning tillsammans med mig, men såklart inte med bara dne buren, men det kan vara en bra start. Jag hör av mig lite senare ikväll via PM !
.

#6 Tack :) Ja, ibland e avstånd ett problem :-/ #7 Då väntar jag på pm då :)
Does it become a walk?
/Ida
#3 bygga burar får du gärna göra
jag står först på listan som kund hihi
~mikkan

Haha, får se till sommaren när sonen är lite äldre ;)
Does it become a walk?
/Ida

Den söker fortfarande ny ägare. Har jag inte blivit av med den i slutet på månaden åker den på tippen. Vi har inte plats för den.
Does it become a walk?
/Ida
lägg in den på råttor.ifokus också, där kan du nog hitta flera stycken som gärna hämtar :) hade du bott närmre så hade jag tagit den direkt ;)

Tack för tipset :)
Does it become a walk?
/Ida
Funkar den att ha utomhus?

Ingen aning. Det är en IKEA-garderob. Står den torrt så kan den säkert stå ute.
Does it become a walk?
/Ida
Vilka mått har den?

Står högre upp
Does it become a walk?
/Ida

Det är galet, hela mitt rum skriker efter den där buren. Och så bor jag i Göteborg. Löjligt orättvist ju.
Hehe oj då! JJag är intresserad, återkommer imorgon :)

#18 Roadtrip? ;) Vi har inte byggt nya buren än så jag kan inte släppa den här riktigt än. Men rätt så snart :)
Does it become a walk?
/Ida
Okej vi återkommer :)

Nu är buren tingad
Does it become a walk?
/Ida

Nu har vi byggt nya buren. Tyvärr får jag inte kontakt med den som hade tingat gamla buren. Så nu är den up for grabs igen. Fortast möjligt vill vi bli av med den.
Does it become a walk?
/Ida
Svär fortfarande över att jag bor för långt bort 😭

Ja.. Tar ingen den väldigt snart så åker den på tippen. Vi kan inte ha den stå här tyvärr.
Does it become a walk?
/Ida
Fy vad dumt att jag ska bo så långt bort. Världens finaste bur du har byggt ju..😍
Oj, det blev ett dubbelt inlägg. iFokus krånglar med mina inlägg idag.

Haha, tack :D Den e ju gnagd på ;) Men fullt fungerande o rätt så snygg som möbel ;)
Does it become a walk?
/Ida
När man ser såna annonser så hatar man verkligen att man bor i Skåne !
http://ask.fm/JessicaReips

Förstår det ;)
Om ingen har hämtat den på fredag så åker den på tippen. Nu måste den bort från vardagsrummet!
Does it become a walk?
/Ida
Sorgligt att slänga en så fin bur ;/
har du lagt ut buren på råttor i fokus? :) finns nog många som skulle avguda den där buren!
synd att jag bor i norrland annars skulle jag hämtat den direkt!

#31 Ja, men jag kan inte ha den stå. Den får inte plats. #32 Gjorde det förut men fick inget napp. Kanske ska testa igen.
Does it become a walk?
/Ida
ja de tycker jag :)
Jag hade lagt ut den på blocket tror många skulle nappa om du nu inte redan slängt den förstås.
Husdjursmarknaden på Facebook