Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett15-utställning-och-träffar
Läst 2454 ggr
Zuzziquie
1

Drop in-utställning i Landskrona

Inbjudan till Drop in-Utställning i Landskrona den 20 april

_SCAF kommer närvara på Sydsveriges Smådjursvänners utställning i Landskrona. Det kommer finnas ett infobord samt möjlighet att få en petbedömning på din sällskapschinchilla!

_

Datum: Lördagen den 20 april
Tid: start kl. 10
Plats: Folkets Hus, Säbygatan 16, 261 33 Landskrona 
Domare: Susanna Dahlgren 

Ingen föranmälan krävs! Det är bara att komma dit under dagen om du vill få en petbedömning på ditt sällskapsdjur.

GRATIS!

För mer info kring SSV's utställningsdag i övrigt se: http://smadjursvanner.weebly.com/utstaumlllning-april-2012.html

Vid frågor kontakta Susanna på lavenderchinchilla@hotmail.com eller 0730-77 83 78.

Vänliga hälsningar Susanna
Värd på Chinchilla iFokus
Lavender Chinchilla - Reg. uppfödare av Chinchillor

nadilda
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoppas det kommer många nu!😃 Har själv inga chinchillor men ställer två dvärghamstrar, är ju sammutställning med SVV (sydsveriges smådjursvänner) och SHF (svenska hamsterföreningen med gerbilsektion)

Men jag älskar chinchillor, dem är så fina!❤️ Hade varit jätte kul att se några och eventuellt fota lite! 😃

Zuzziquie
0

Kul! Då ses vi där! 😃

[Snuttegris]
0

Förmodligen dyker jag upp med både chillor, marsvin och möss. Hörde dock att vi verkar inte vara många vare sig möss eller marsvin som är anmälda så inte säkert det blir nåt för dom djuren, men håller tummar.

nadilda
0

#2 Kul! 😃 Ställer du några chinchillor?

#3 Vad roligt! 😃 Å är lite frälst i möss, om det inte var för min syster hade det nog blivit möss från börja istället för dvärghamstrar. Nu är jag dock fast i dvärgarnas makt😉

Zuzziquie
1

#4 Det är jag som ska döma alla chillorna *ler*

[Snuttegris]
0

Aha vad skoj :D

Zuzziquie
0

Putteliputt! Nästa helg smäller det!