Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett06-burar-och-inredning
Läst 1639 ggr
anniejohanzzon
0

Hur ser era burar ut?

Hej,

Jag ska börja inreda min bur med lite nya saker och vill ha lite tips på vad man kan inreda med och sen vill jag gärna se hur ni har det för era små vänner :)
Visa gärna bilder på era burar och den inredningen ni har i dom :)

Mvh. Annie

mikkan01
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har tyvärr bara en helkass bild på hur nederdelen av buren ser ut just nu. Överdelen har jag av någon anledning inte tagit bild på ;)

I zinkbaljan har vi sandbadet och i terracotta krukan har vi höet så det inte flyger runt över hela buren. 
Ska försöka ta bild på hela buren sen.

~mikkan

CaptainBunchie
0

Detta är min bur.

Skitful och tråkig om jag ska vara ärlig, och hängmattor och likande har vi inte vågat sätta in för sist de hade en gnagde de sönder den direkt. 😕

Svår att få bra bilder på dessutom, då det är en garderob i en smal "hall" in till mitt rum.

Men jag ska faktiskt ta och beställa hem en "rodent hive" och en hängmatta till dem, det kanske livar upp lite. 👍

Just nu är det mest grenar, vilket alltid uppskattas.
Buren är 115x55x205 räknat innermått. 😛

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

anniejohanzzon
0

De ser ju fina ut :) Smart det där med att lägga höet i en kruka :)

[Djurenimittliv]
4

Här är våran bur vi byggde i veckan! Sen efter att bilden togs har vi satt upp en hökorg och pinnar! :) ska även sy en hängmatta idag som jag tänkte hänga upp! :)

[Djurenimittliv]
0

Fasst såg att bilden blev väldigt utdragen! Haha ! Sen är en meter bred och 1.90 m hög :)