Chinchilla bebisar till salu
Jag har 2 gråa små sötnosar till salu. Leveransklara efter den sista mars.. En hona, Shanti och en hane, Mowgli. Båda har stamtavlor. Jag håller på att lägga in bilder på min sida men är du intresserad kan du alltid ringa eller skriva så mmsar jag en bild. Har även en hona, Belle, som föddes ca två veckor senare som kommer bli leveransklar då hon är 10 veckor. Även hon har stamtavla.. Är du intresserad så tveka inte att höra av dig. Jag kommer komma till utställningen i tenhult så jag kan ta med dem dit om det underlättar.. mvh Åsa
Var finns dem? :)
Hej. De finns i Vollsjö utanför sjöbo. Mitt i skåne.. :)
Hej igen.. Bor du i närheten? mvh Åsa
Ja, eller jag bor i Helsingborg. Problemet är att jag inte har någon extra bur… Har redan två pojkar, skulle varit så roligt med två flickor i en annan bur. Jag vet inte riktigt… :(
Ok ja jag förstår, killen har ärenden dit ibland så då hade vi kunnat ta dem med oss.. Jag hade många burar innan som jag sålde av när jag lät alla min flytta in i en möbel istället… Men som det är så har jag 2 flickor varav den ena kanske ska säljas.. Men jag vet inte… Hör av dig så fort du vet så kan vi se vilka som finns kvar då.. Mvh Åsa
Hej igen. Fick just svar att den ena flickan blir såld så jag har bara en kvar nu.. Är du intresserad är det bara att höra av dig. Med vänlig hälsning, Åsa
Lägg gärna ut bild.🙂