Chinchilla sökes
Hejsan!
Jag söker nu efter en chinchilla att ta hand om.
Först och främst söker jag omplaceringschinchilla, alltså sådana som av någon anledning inte kan bo kvar i sitt nuvarande hem.
Honor eller hanar spelar ingen roll, bara de är minst 2 och fungerar väl ihop.
De ska vara trevliga och lätta att handskas med och lyfta upp.
Jag erbjuder stor bur (över en meter hög och nästan lika bred), aktivitet, bra mat och kärlek till rätt chinchillor.
Jag ser gärna att jag och du har stadig kontakt med varandra efteråt, det är viktigt för mig.
Min familj består av mig själv, min make och våra två söner.
Jag söker chinchillor för eget bruk så de ska INTE bli några leksaker!!
Mina barn intresserar sig inte för djur ändå :)
Hos oss bor även två katthonor som är vana med alla möjliga sorters gnagare/kaniner/marsvin.
Jag finns i Lidköping, så ev transport hit eller mötas i stan eller i Trollhättan är nästan ett måste då jag saknar körkort och bor långt ifrån närmsta busshållplats.
Har du chinchillorna för mig så tveka inte att höra av dig :)
MVH Rebecka.
Jag finns inte till för att göra dig lycklig 

Såg att du sökte degus också, har du inte bestämt dig eller ska du ha båda arterna? Båda kräver mycket tid och kärlek!
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Nej, bara en art. Jag är öppen för förslag och känns det bra så spelar det ingen roll om det är mus, råtta, degus, gerbil eller chinchilla. Jag är fullt medveten om att det är olika arter och kräver olika.. ♡

Okej! Ville bara kolla! :)
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Hej Snubbeltrasan:) Vi har två chinchilla flickor som är 10 resp 9 veckor gamla. De säljs när de är 10 veckor så alltså i slutet av nästa vecka.. Har en sambo som har sin son i tranås och lämnar honom där nästa söndag.. Om du fortfarande är intresserad så kan vi nog lösa något då…. mvh Åsa.
Den här annonsen är inte aktuell längre :)