Nya chillor var längesen
Jag har inte tagit hem någon ny chinchilla sedan 2007 och då var det en underbart liten söt pojke från Norge.
Sedan dess har jag i stort sett bara behållt från min egen avel. Har varit glad och nöjd med det och inte direkt lidit någon chilla-brist här hemma om man säger så;)
Men för några veckor sedan fick jag hem två nya och i söndags kom tre stycken till.
Så fem nya på en gång känns som en mass-invasion här hemma.
Men så himla roligt att få sätta ihop lite nya par.👍
Nu när jag kommer in i chillarummet ligger de och sover på varandra i små högar och varenda ihopsättning gick utan minsta lilla gruff. Inte ett pälsstrå ligger på fel ställe och det är så himla mysigt.
Har tyvärr inga bilder på någon men kan väl säga att jag äntligen tar upp min violett-avel igen och äntligen, äntligen, äntligen finns det en brown-velvet i huset igen!❤️
Spännande och roligt!
http://www.totoroschinchilla.n.nu/
Så skönt när ihopsättningar funkar på en gång Ser fram emot bilder (För även om du inte har några nu så anar jag ett de kommer ett gäng senare?) 😉
Kul att höra att ihopsättningarna gick bra 😃 Ser fram emot bilder sen 😍

Speciellt roligt när jag satte ihop två stycken trios. Och de verkligen älskar varandra. Tröttnar aldrig på att se chillor som ligger i hög och myser:)
Naaaaw, min trio grabbar är gudomligt söta när alla tre ligger i en enda röra i hängmattan 😍