Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett06-burar-och-inredning
Läst 1317 ggr
ninapauline
0

Chilla badkar? hjälp!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! :)
jag undrar om det här badkaret funkar? (se bild)
Jag menar finns det ingen risk att chillorna fastnar?
Tycker att färgen är så fin, då de har en hängtunnel i samma färg. just nu har jag bara en vanlig plåtburk, som jag fick med när jag köpte dem. Lite tråkigt kan jag tycka… ;)

UlrikaD
0

En jag känner har ett sådant badkar och det funkar fint för hans pojkar. Det man bör kolla är väl om chillorna gnager på det i och med att det är plast. Min bekant har det på golvet när de är ute och springer och ett i plåt i själva buren, men jag har faktiskt aldrig sett att de gnagt på det. Men olika chillor är ju olika.

[Snuttegris]
0

Vart kan man hitta ett sånt badkar egentligen?

ninapauline
0

#2 Just denna såg jag här: http://www.zoomarknad.se/product-view.asp?catid=16674&prodid=11743&ref=%2Fproduct-dlist.asp%3Fcatid%3D16674 Annars finns det i de flesta djuraffärer! ;)

mikkan01
0

Sån hade varit perfekt om det fanns en större…😇 mina killar badar bara tillsammans, jämt! tycker att sanden flyger överallt när dom badar..

~mikkan

[Snuttegris]
0

Tusen tack för länken :D

#4 Mina är också väldigt glada över att bada tillsammans, så hade vart skoj att hitta större, men dock så skulle en sån vara ganska bra att kunna ha i buren så kan dom bada när dom vill.