(S) Chinchilla Hane
Hej!
Jag och min pojkvän har kommit fram till ett väldigt svårt beslut, och vi har beslutat oss för att omplacera vår Chinchillahane Nasse.
Nasse bor i dagsläget ihop med en annan Chinchilla, men funkar tyvärr inte ihop med honom längre. De har bott ihop i några år, men har rykt ihop många gånger den senaste tiden och tjafsar väldigt mycket! Det har gått för långt nu då jag har hittat pälstussar, och även märkt av att den andra Chinchillan är väldigt stressad. Därför har vi tagit beslutet att hitta ett nytt hem till Nasse.
Nasse är en väldigt go kille, han är tam och tycker om att sitta i ens knä. Han är hanterbar men vill helst inte sitta still allt för länge. Han är absolut inte aggressiv mot människor, han har aldrig bitit någon i hushållet. Han älskar att få vara ute och springa och bör springa ute flera timmar om dagen då han är van vid det.
Vi söker efter någon som kan ta hand om honom och låta honom få stanna i sitt nya hem resten av livet. Då han tidigare haft en ägare, innan mig alltså. Han köptes på Arken Zoo Norrköping av förra ägaren och jag har lite papper på honom, han har dock INTE stamtavla.
Nasse är född den 20 Augusti 2009, så han är alltså 3 år gammal.
Hans färg är Black Velvet.
Det bör även tilläggas att han aldrig har varit sjuk!
Ett bra hem är viktigare än pengar!
Vi ser helst att han får en ny burkompis och att ägaren haft Chinchilla förut!
Vid frågor eller fler bilder, kontakta mig!
Nasse finns i Vingåker i Södermanlands län och han kan eventuellt transporteras till Katrineholm, Hallsberg eller andra närliggande städer.
Min mail:
Andrea – Cell_Gron@hotmail.com
Tony – Organic_Puzzle@hotmail.com
Tråden kan tas bort!