Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett: 18-köp-och-sälj
Läst 2760 ggr
Spjetan
2

(S) Honor och hanar säljes av Pepita's!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pepita's Elmo. Hona. Född 2012-12-21. Pink White. Mamman är Kungsängsliljans Pikilia och pappan är Atlantis Attityd. Leveransklar i början av mars. Pris 1400:- (vid köp av mer än en av mina chinchillor kan priset justeras) Kan tas med till utställningen i Norrköping. Går att reservera!

Spjetan
0

Pepita's Jackson. Hane. Född 2013-01-10. Grey. Mamman är S* Honey's Roxy och pappan är Luddtussen Venus as a Boy. Leveransklar i mitten av mars. Pris diskuteras! Kan tas med till Norrköping i mars. Går att reservera!

Spjetan
0

Pepita's To My Surprise. Hane. Född 2012-12-04. Grey. Mamman är Charlene och pappan Chili. Leveransklar i mitten av februari. Pris 600:- Går att reservera!

Spjetan
0

Gudmars Lilla My. Hona. Född 2012-05-03. White. Mamman är Betsy Brown och pappan är Lissers Chillas Peter Pan. Pris 700:- Stamtavla finns! Leveransklar!

Spjetan
1

Pepita's Saratoga. Hane. Född 2012-06-30. Beige violettbärare. Mamman är Honey's She's the One och pappan är Pepita's Pale Shadow. Pris 800:- Stamtavla finns! Kan tas med till Norrköping. Leveransklar! Chinchillorna finns i Blekinge.

Spjetan
0

Pepita's Bon Bon. Hona. Född 2012-05-19. Grey. Mamman är S* Honey's Roxy och pappan är SUCh Chinnas Bonham. Pris 700:- Stamtavla finns! Leveransklar. Finns i Blekinge.

Spjetan
1

Pepita's Bluegrass. Hona. Född 2012-09-25. Violett. Mamman är Arietta Timotej och pappan är Chinnas Precious Carrier. Pris 1000:- Stamtavla finns. Leveransklar. Finns i Blekinge.

Spjetan
0

Pepita's Candy Kiss. Hona. Född 2012-04-20. Grey violettbärare. Mamman är Snowflake och pappan Chin-Sans Jasper. Pris 600:- Stamtavla finns. Leveransklar. Finns i Blekinge.

Spjetan
0

Gudmars Lilla My är nu preliminärt reserverad!Glad

Spjetan
0

Gudmars Lilla My är till salu fortfarande! Det blev ingen reservation på henne!

Spjetan
0

Pepita's Saratoga är nu såld. Han inväntar transport till sitt nya hem i slutet av månaden.

Spjetan
0

Lilla My är preliminärt reserverad igen! Glad

Spjetan
0

Efter mycket funderande har jag nu bestämt att behålla Elmo här.

Jag har fastnat för henne och behåller henne tills vidare. Glad

Spjetan
0

Bon Bon och Surprise är nu sålda och inväntar transport! Lilla My är reserverad och ska levereras i Norrköping till ny ägare!

Till salu är fortfarande: Pepita's Candy Kiss, Pepita's Jackson och Pepita's Bluegrass.

En ny violett bebis hona är också till salu och går att reservera. Pepita's Pauline heter hon. Och så är det en ny Grey liten bebis som också går att reservera. Pepita's Orlando heter han.

Orlando på bilden!

[FarbrorNöjd]
0

Jag är smått intresserad av pepitas candy kiss och pepitas pauline, finns dom kvar? Vart i blekinge finns dom? Har du några fler bilder på dom? :)

Spjetan
0

Pauline är reserverad, men Candy Kiss finns kvar.

Vi bor ca två mil norr om Karlskrona.

En äldre bild av Candy. Hon var fem månader gammal på denna bilden. Den som ligger längre upp i tråden är tagen i januari och är den nyaste jag har av henne. Vikten ligger nu på 621 g.

Spjetan
0

Och här är en bebisbild. Hon är 17 dagar gammal på denna bilden.

[FarbrorNöjd]
0

Nej men så söt! :) Har du nån annan liten kompis till henne då som är till salu också? :)

Spjetan
0

Jag har Bluegrass också. Men jag kan inte garantera att det går att sätta ihop dem och få dem till kompisar. Men om intresse finns, så kan jag göra ett försök.

[FarbrorNöjd]
0

Ifall dom kan bo ihop så är jag intresserad, :)