Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett18-köp-och-sälj
Läst 1775 ggr
Semlur
0

(S) AKUT 2 chinchillor!

Jag måste tyvärr sälja mina fina chinchillor omgående på grund av flytt till lägenhet där jag inte får ta med djur, en beige hona (med full stamtavla) och en standard grå kastrerad hane. De har alltid bott tillsammans och det fungerar jätte bra.

Båda två är handtama, de är 3 år gamla. Alla tillbehör medföljer om så önskas, det vill säga mat, bur + alla tillbehör samt leksaker, sand, mineralsten och så vidare.

MAILA mig för mer information, tyvärr är jag aldrig inloggad här. Chinchillorna finns norr om stockholm.

ems.b@hotmail.com

Semlur
0

Snälla, finns det ingen gullig själ där ute som vill ta över mina fina chillor?

Semlur
0

Putt. De finns fortfarande kvar.

Semlur
0

Putt. Sista försöket nu, de måste flytta innan den 1 december då jag själv flyttar då..

Millchan
0

Ett tips är att sätta ut lite bilder det brukar göra fler intresserade, kanske skriva vad djuren heter, var det kommer ifrån mm.

www.hagbergschinchilla.se
SCAF Utställningskommittémedlem 

Semlur
0

Jag kan.maila bilder och stamtavlan, honan heter Corvette och pappan är Email i alla fall. Vet inte hur man lägger upp bilder här tyvärr.

Millchan
0

Under där du skriver står det välj fil, tryck på den och tryck på bläddra ta en bild från din dator, dubbelklicka på bilden så får du in den =)

www.hagbergschinchilla.se
SCAF Utställningskommittémedlem 

Semlur
0

Putt…

UlrikaD
0

Vet du inte hur du gör för att sätta in bilder här kan du maila dem till mig så hjälper jag dig. Om du vill såklart:)

rikki44@hotmail.com

UlrikaD
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har vi supersöta hanen!

UlrikaD
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och den beiga honan.

Semlur
0

Putt. Annars måste de tyvärr lämnas till veterinären då jag inte kan ta med dom i flytten. :( Finns det ingen som kan ta emot dessa fina varelser?

Linda_89
0

Jag fick mina sålda på Fb av alla ställen ^^ Kolla in läget där?! :) Jag hittade det perfekta hemmet åt mina två sötnosar <3