(S) Pepita's säljer några chinchillor!
Honey's Patience
Hona född 2008-08-16. Färgen är Beige och hon ställdes ut i Norrköping med 82 p och fick förstapris i klassen.
Mamman är NC's Dockan och pappan Honey's Diesel. Stamtavla finns!
Anledningen till att jag säljer henne är att jag lägger om i min avel och Patience sitter nu ensam.
Pris diskuteras!
Finns i Blekinge men kan tas med till Tenhult i november.
Pepita's Thunderstruck
Hane. Född 2012-08-20. Färgen är Dark Ebony möjlig charcoalbärare.
Mamman är Nature's Hel Acinosa(Dark/Black Ebony) och pappan är Wortberg's Royal Black (Dark/Black Ebony). Stamtavla finns!
Finns i Blekinge. Leveransklar 29/10. Kan tas med till Tenhult i november!
Pris diskuteras!
Pepita's Thunderheart
Hona. Född 2012-08-20. Färgen är Dark Ebony möjlig charcoalbärare.
Mamman är Nature's Hel Acinosa (Dark/Black Ebony) och pappan är Wortberg's Royal Black (Dark/Black Ebony). Stamtavla finns!
Finns i Blekinge. Leveransklar 29/10. Kan tas med till Tenhult i november!
Pris diskuteras!
Är helt kär i Thunderheart och Thunderstruck.. har inte råd än, eller bur.. men hur mycket ska du ha för de?..
Honey's Patience är nu reserverad!
Pepita's Thunderheart är nu också reserverad!
Vi kommer att behålla Thunderstruck.
Två nya killar finns dock. De är inte leveransklara, men går att reservera.
Den första är Pepita's Yours For Life. Född 2012-09-29. Han är Grey. Mamman är Chill-Zones Too Hot To Spot (White) och pappan är Dante (Grey).
Hej!
Jag är superintresserad av Pepitas Tequila sunrise. Är du i närheten av Stockholm någon gång?
Livet är en ständigt berg-o-dalbana. Det är bara att hänga med i svängarna. Stå ut med dalarna och lev livet!
http://www.tjugoattondeapril.blogg.se
Tequila är redo att flytta hemifrån ungefär till jul. Han är bara en vecka gammal än så länge.
Så om du är intresserad av honom kan du ju försöka hitta någon som ska åt detta hållet mellan jul och nyår. Många reser ju då och vi kan vara behjälpliga att åka en liten bit för att möta upp eventuell transportör!
Om du har tid att vänta till februari-mars, så går det nog att få transporthjälp av någon som kommer till första utställningen nästa år och ska åt Stockholm.
Reservationen av Thunderheart gäller inte längre. Hon är avbokad av köparen! Thunderheart kommer nu istället att stanna kvar hos oss och är ej längre till salu!
kul att se jasper o snowflakes bebbe=))
Jättefina bebbar efter Snowflake och Jasper!
nawwww så söt han e=))
Gud så gullig den lita vita sötnosen är!
Yours For Life är reserverad!
Några finns kvar. Det är:
Pepita's Candy Kiss, Grey, hona. Leveransklar!
Pepita's Tequila Sunrise, Beige, hane. Går att reservera!
Jag har även beslutat att sälja några till.
Pepita's Bluegrass. Hona född 2012-09-25. Färgen är violett. Hennes mamma är Arietta Timotej. Utställd med 82 p. Och pappan är Chinnas Precious Carrier, utställd med 83 p. Pris diskuteras och bättre pris vid köp av två stycken!
Cherokee. Hona född 2012-03-12. Hennes färg är White och hon är möjlig violettbärare. Hennes mamma heter Wixens Hetty King of Avonlea och pappan heter Zorro. Cherokee är i behov av lugn och ro och en ägare med stort tålamod. Hon är ganska vild och ganska ohanterlig. Jag har haft henne i några månader och tycker inte att jag kan ge henne riktigt så mycket tid och uppmärksamhet som hon behöver för att kunna bli en tam och lugn chinchilla.
Cherokee är nog inte riktigt lämplig som första-chinchilla utan till någon med lite erfarenhet av chinchillor. Pris diskuteras och rätt hem och rätt person är i detta fall mycket viktigt.
Pepita's Saratoga. Hane född 2012-06-30. Hans färg tror jag är Beige violettbärare (möjligheten för Beige violett finns också, men det tror jag inte riktigt). Jag hade först tänkt att Saratoga skulle stanna, men hans färg har förändrats sedan han var liten och jag väljer därför att se om intresse finns för honom. Hans mamma är Honey's She's the One och pappan är Pepita's Pale Shadow.
Guuud så fin Saratoga var. Blev ju helt kär 
Tack! Jag kan bara säga så här. Han ville inte vara med på bild! 
Hahaha
Finns ju annat här i livet som är sååå mycket roligare än att sitta still framför en kamera 
Vart i blekinge finns du för nån stans? :)
Vi bor en liten bit norr om Rödeby.
Finns några kvar?:)
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Kommer det bli fler kullar? Typ framåt sommaren? :)
#25 Jag har fyra honor kavr. Candy Kiss, Bluegrass, Bon Bon och Cherokee.
Och så har jag två hanar kvar. Tequila Sunrise och Saratoga.
#26 Jag tror nog att det kommer kullar framåt sommaren. Är det något speciellt du söker?
#27 Intresserad av två tjejer! Gärna vit eller beige! :)
Vad är hanarna för färg? Och vad kostar en?:)
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Båda hanarna är Beige. De har stamtavla båda. Saratoga är stor nog att flytta redan, men Tequila Sunrise beräknas kunna flytta strax före jul.
Priset kan vi väl diskutera privat om du är intresserad av honom. Bild finns här lite längre upp. Skriv ett meddelande till mig så kan vi diskutera vidare om intresse finns!
#27 Det kan nog finnas både vita och beige tjejer framemot sommaren.
På min hemsida kan du se mina chinchillor och vilka par jag har i avel just nu. 
#31 Så fina chillor du har! :) Sparade din sida så jag kan ha koll på vad du får för sötnosar till sommaren sen! :)