(K) Chinchillor
Hej Jag är helt ny på området men har beslutat mig för att skaffa 2 eller flera chinchillor.. Föder upp kaniner sedan 11 år tillbaka:) men känner att det vore kul att ha något annat gnagardjur också:) jag tycker att psyket är viktigast då man ska äga ett djur och söker bara trevliga individer.. Gärna med olika färg.. Har byggt om en stor garderob där dem kommer att få bo.. Maila mig gärna Toootsie_@hotmail.com Då jag kollar min mail oftare än härinne:) Mvh maria
Hejsan! Sofia heter ja å driver uppfödning å omplacering! Kolla gärna in min hemsida! www.vageloschinchilla.se Ps, även om det inte finns djur på till salu sidan kan det finns djur från omplaceringen som en kommit in på till salu sidan!
Var finns du någonstans ? :p
Jag finns mellan Norrköping å Örebro! Men kan möta upp en bit på vägen! Vid intresse, gå gärna in på min hemsida å skriv därifrån! Så kan jag berätta vad som finns till salu just nu! ;) Mvh Sofia
Jag syftade på toootsie ^^
Hej! Provade att maila dig men fick tillbaka det igen. Jag har 2st hanar som är vana vid varandra som jag ska sälja då dottern inte har engagemanget som krävs kvar längre. De har båda stamtavla. Den ena är standardgrå och den andra är black and white. Du får gärna höra av dig vid intresse. vi finns i skåne. Gärna på mail: zillahallberg@hotmail.com Mvh Zilla

Även jag har mailat men inte fått något svar tillbaka och sen fick jag mailet i retur.
Har chillor till salu i färgerna standard, vitt och beige.