Nu börjar det närma sig...
Då var äntligen Fredagen kommen…
Idag gäller det att införskaffa alla förnödenheter inför morgondagen och helgen… Packa väskorna med allt som ska med.
Fixa transportburarna så det är redo. Kanske finputsa djuren lite…
För kl 3 i natt ringer klockan för att man ska stiga upp och fixa till sig för kl 4 då rullar bilen mot Norrköping och en efterlängtad utställning.
Ser så sjukt mycket fram i mot att få träffa er alla igen!!!
Äntligen?! Jag har panik för att jag ska hinna få allting gjort i tid, lär inte behöva tänka på gå och lägga mig i natt iallafall, lite extra bra eftersom jag sov totalt 3½h i natt också, yey ;) (Cattis, med andra ord så finns det en tisk att jag bara kollapsar direkt när vi kommer innanför dörren vare sig du vill eller ej ;))
Vänliga hälsningar Susanna
Värd på Chinchilla iFokus
Lavender Chinchilla - Reg. uppfödare av Chinchillor
Ja äntligen… ju fortare jag kan få gjort de jag behöver, men inte kan just nu då gubben behöver komma hem, ju fortare kan jag få komma i säng och förhoppningsvis sova lite längre än vad jag brukar =)
Susanna…. du kan sova i bilen, hmmm förlåt det där va en lögn, du kan ju prova i alla fall ;)
Om inte annat så är det löst i alla fall… jag har med mej Cola som vi kan hälla i dej och då brukar det bli fart på dej. Du som knappt tåler socker ;)

Lycka till och ha en trevlig dag alla som åker.
Jag behöver inte åka lika tidigt, tack o lov!
Men nu ska jag gå och förbereda så att vi är redo att åka imorgon.
http://www.totoroschinchilla.n.nu/
Ska bli kul att äntligen träffa alla och ha en hel helg i pälsbollarnas tecken 
Ja, det ska bli kul! Jag kommer dock åka fram o tillbaka båda dagarna så det blir några mil. Det är för att imorgon kommer jag ha barn med mig, men inte på söndag.
Då var den underbara helgen över…. * gråter en lite skvätt*
Så otroligt skoj att träffa alla goa människor igen och se alla fina chillor.
Mycket skratt och prat har det blivit… så underbart.
Så pass mycket att jag har ingen röst kvar idag ;)
Synd att man bor så långt bort att man inte har möjlighet att åka till Uppsala för det hade minsann varit skoj och trevligt.
Vi ses i alla fall i Tenhult igen!!
Så nu taggar vi inför den utställningen istället =)
Sist men inte minst vill jag tacka all som gjorde denna helg så otroligt trevlig och ett STORT TACK till domarna som dömde våra fina djur och till Susanna och Cattis som gjorde en otroligt intressant och lärorik Temadag!!
Stort tack till er alla!!
Även jag vill tacka alla inblandade i helgens aktiviteter! En rakt igenom underbar helg. Ett extra stort tack till mina nattgäster, ni är bäst! 
väldigt kul och händelserik helg
tack så jättemycket säger även jag, lycklig att jag höll mig vaken fram OCH tillbaka i bilen, DET trodde ni inte vaa? 
tack igen cattis för att vi fick sova hos dig!
Även jag vill tacka alla för en jätte trevlig och lärorik helg, det var jätte skoj att få träffa alla igen 
Nu är det att ta nya tag för nästa utställning i Uppsala och se att chillorna tar igen sig lite efter helgen!
Kommer sakna er Skåningar i Uppsala men tänker på er då 
Cattis och Susanna tack för en kanon Temadag 
www.hagbergschinchilla.se
SCAF Utställningskommittémedlem
#8 Cattis det är vi som ska tacka för att vi fick sova hos dej =)
Så otroligt trevligt och skoj… tack så jätte mycket!!
#9 Justsmiile, nä det hade jag inte trott att du skulle klara. Sitta vaken både resan upp och ner. Men nu åkte vi ju inte ner så sent heller. Du var ju hemma innan 10 till och med.
Jag landa på uppfarten kl 11.
#10. Milla vi kommer sakna er med och tänka på er när ni är i Uppsala. Synd att det ska ligga så jävla långt bort. Vill ju också gå på utställning
Men du LadyS jag började gräva i dag! Hur går det för dig?
#12 Kanon… Underbart att höra att du har börjat gräva…
Jag kom så långt att jag har fått rotat fram spaden, så i morgon drar vi igång ;)
Lite sen här, men vill också passa på att säga tack till alla, var verkligen en underbart trevlig helg! 
Extra stort tack till bästaste älskade Cattis för sovplats och allt annat <3
Vänliga hälsningar Susanna
Värd på Chinchilla iFokus
Lavender Chinchilla - Reg. uppfödare av Chinchillor
Ja, stort tack till alla lite så här i efterskott
Var väldigt kul med utställning på Lö och Temadag på Sö Det roliga varade liksom längre då
Tack till alla som hjälpte till på utställningen
Tack till domarna
Tack till Cattis och Susanna för en väl genomförd Temadag 2
Snart dax att börja ladda igen 
Jag håller med dig! Det roliga varade längre när det var temadag efter. Kanon!
Synd att jag inte kan vara med i Uppsala…