Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett01-allmänna-diskussioner
Läst 644 ggr
Kire84
0

Vilket hålligång hehe

Här kommer en liten rapport om mina nya små vänner. Dom sov ju enbart det första dygnet men igår kväll blev det ändring. Vid 23 tiden kom monstrena ut från sovhyddan å sen har det vart fullt hålligång hela natten. Det har ätits, druckits, hoppat runt som galna på hyllplan å grenar. nått som va väldigt roligt verkade vara att bita å krafsa i gallret så det lät som en stenkross i rummet:P I gryningen gick dom å la sig å sen dess har dom sovit. Goa små nattdjur verkar det va:)

JoJo!
0

Ha ha, låter som typiskt chinchillabeteende Tungan ute

Kire84
0

Ja visst gör det. Dom små liven har ännu inte vaknat såhär vid 17 tiden. ibland hör man ett litet grymtande innifrån huset:P

JoJo!
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här såg det ut i en av mina burar tidigare idag (Sen kom stygga matte och störde Var verkligen dax att dammsuga i chillarummet De blir inte rädda av det, men ganska så sura Tungan ute)

cinna
0

#3 Ser bara SÅ mysigt ut! Glad

Kire84
0

Å så söta:)

BusBella
0

Du har inga bilder att bjuda oss på? Här kan vi aldrig få nog av söta chinchillabilder!

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

orecus
0

#3 Är hängmattan på bilden gjord av fleece? Hur många lager då i så fall? Haha! Den ser så tjock och mysig ut!

Ja, bilder vill vi ha!

mikkan01
0

Vill också se bilder på dom små liven…Oskyldig

~mikkan

JoJo!
0

#7 Ja, den är gjord av fleece Trådar sig inte, så den tål en del tuggande Har köpt den färdig och är inte helt säker på om den är fodrad, men jag tror det Den känns ganska tjock och "stadig"

# 0 Håller med de andra här och vill se bilder på de små

orecus
0

#9 Okey. Jag har gjort egna fleece-krypin, men dom ser inte sådär mysiga ut. Får prova och sy i flera lager!

Kire84
0

Ja jag inväntar nyköp av kamera å när jag fått den då ska det bli bilder:)