Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett08-beteenden
Läst 1233 ggr
orecus
0

Vifta på svansen?

Jag filmade min vilddjur häromdagen när jag släppte ut dom. Fick med lillstrumpa när hon viftar på svansen. Två gånger efter varandra. Är det här något dom brukar göra, eller var det bara tur att jag såg det? Man kan ju se hur dom styr med svansen om de håller balansen eller så, men vifta har jag aldrig sett förut..

Har det som sagt på film, men jag har inget vettigt program än för att kunna klippa ner den..

Justsmiile
0

har sett det förut när hanen uppvaktar honom, annars vet jag inte riktigt varför de gör det… :) Ser väldigt kul ut iaf…

Louise Nilsson

Medarbetare på Chinchilla

snaapit.blogg.se

Justsmiile
0

jag har bra program för att klippa… om du vill kan du skicka den till mig så jag fixar klippningen :)

Louise Nilsson

snaapit.blogg.se

orecus
0

Aha, ja det är kanske lite mer logiskt. Här satt hon helt själv, haha!

Äh, det är inte hela världen. Kan ju behöva fixa ett eget program också. Vad heter det du har? Och tack ändå!

Justsmiile
0

det är adobe premiere pro :)

Louise Nilsson

snaapit.blogg.se

JoJo!
0

Har för mig att de viftar på svansen när de är lite på sin vakt/inte helt nöjda med tillvaron (Skeptiska)

En av mina tjejer gör det ganska ofta Först brukar hon uppsöka ett lite undangömt ställe och sedan viftar hon

Stormkast
0

Ett par av mina chinchillor (bara hanar, dock) gör sådär när de är upphetsade/uppvaktar eller lockar på partnern.

Justsmiile
0

oj haha, skulle stå honan i #1 

sorry!

Louise Nilsson

snaapit.blogg.se

orecus
0

#4 Ah, okey. Då ska jag kolla upp lite!

#5 Hmm, ja så kanske det är.. Men här satt hon helt öppet, precis utanför buren, viftade lite, och hoppade vidare sen.. Och hennes polare var inne i buren, så hon hade ingen att uppvakta även om hon skulle föredra tjejer. Hehe.