Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett18-köp-och-sälj
Läst 2428 ggr
Linda_89
3

AKUT, Nytt hem sökes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har fortfarande inte hittat något nytt kärlekfullt hem åt mina chinchillor. Det är en super Mysig hane på ca 6.5år och en hona på ca 6år.

Vid intresse, hör mer än gärna av er.

Linda_89
0

Måste få ställa en sorglig fråga här? Om dom nu inte blir sålda.

Dom sitter bara i sin bur, får knappt komma ut. Är det bättre att jag avlivar dom då? - Vill inte, dom är såå Mysiga, helt underbara. Men om dom bara får "lida" där i buren så känns det som ett bättre "val" att ta bort dom?

Eller hur ska jag göra? :(

BusBella
3

Jag ska ju egentligen inte ha några fler chinchillor, men jag kan tänka mig att ta dem om det skulle bli så att ingen kan ta dem och det blir avlivning.

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

Linda_89
0

Jag vill ju INTE ta bort dom. Men kan tänka mig att någon kanske "nappar" på dessa chinchillor efter sommaren. Men jag hoppas att jag kan hitta ett Kärleksfullt hem <3 :)

Zuzziquie
0

Tyvärr får man alltid vara beredd på att det kan ta väldigt lång tid om man har chillor som man vill få sålt då marknaden är så mättad som den är idag, det ända jag kan tipsa om är att annonsera på fler ställen, typ blocket och liknande…

Vänliga hälsningar Susanna
Värd på Chinchilla iFokus
Lavender Chinchilla - Reg. uppfödare av Chinchillor

Linda_89
0

Ja det har jag gjort.. Blocket, lindenytt…

Linda_89
0

Dessa 2 finns fortfarande kvar?? Ingen som kan tänka sig :)

Linda_89
0

Puttar upp dessa två sötnosar :)

EA.Chinchilla
0

Har du lagt ut dem på SCAFS Infotorg? :)

Linda_89
0

Nej det har jag inte gjort :) Så man kan annonsera där.. det får jag ta och göra :)

EA.Chinchilla
1

Prova med det, där finns de gott om chillafolk :) Ju mer du annonserar destu större risk att de blir sålda, Lycka till!

Linda_89
0

Puttar upp dessa sötnosar igen ;)

Linda_89
0

Puttar upp dessa ännu en gång

[Ingo.*.Ted]
0

Testa att sänka priset lite då? Bara ett förslag. :)

Linda_89
0

Jag har ju inte ens skrivigt något pris här :) Och hemmet är viktigare än pengarna!! :)

[Ingo.*.Ted]
0

Ja jag håller med! :) Jag hoppas att du kan hitta nån kärleks full person till dessa sötnosarna! O

[RoxannaH]
0

Vart finns dem?

WeirdFreak
0

Är hanen kastrerad? Bor dom i samma bur? Vart finns dom? Jag letar efter chinchillor!

Med vänliga hälsningar Sofia och alla djuren!

[RoxannaH]
0

Lindesberg står det på hennes presentationssida. Det ligger enligt wikipedia i Örebro län

Linda_89
0

Hejsan! Nej dom bor inte i samma bur och är ej kastread/steriliserad. Och ja det stämmer att det är i Örebro lön.. ca 4 mil Norr om Örebro :)

Linda_89
0

Någon som var intresserad?? :)

WeirdFreak
0

#20 Nej tyvärr, jag har redan skaffat på annat håll :)

Med vänliga hälsningar Sofia och alla djuren!

Linda_89
0

Ååå vad synd :)