Avlivning? Men grymt :(
Hej alla där ute!
Jag har fortfarande inte hittat ett nytt hem åt mina godingar. Så nu gör jag ännu ett inlägg.
Tycker såå himla synd om min snuttar som bara sitter där. Jag har verkligen fullt upp med mitt barn som nu är 9,5månad och jag själv är inte direkt i tipp topp..
Så nu undrar jag om avlivning är bättre? Något jag verkligen inte vill. Men om jag har NOLL tid över? Vad ska jag göra.. Jätta tacksam för svar <3
Nu klickade jag ju bara hit av nyfikenhet ..
Men nej, jag tycker inte du ska avliva dom för att du inte har hittat ett nytt hem än.
Finns det inget djurhem eller en djuraffär som kan tänkas ta emot dom?
Skulle gärna tagit emot men bor redan med massa hamstrar och sambon vägrar på att skaffa fler djur. :/
Hoppas verkligen du hittar någon som vill ha emot dom. (Dock så såg jag någon i din andra tråd som var intresserad om avlivning var enda alternativet)
- Therese
Många som vart intresserade. Men sedan köpt tex ungar i stället.. Men jag hoppas att någon bra och fin människa skulle vilja ta hand om dom. Dom är HELT underbara!! Och som sagt, tycker avlivning är för Grymt!
Annonserar överallt!
Önskar verkligen att vi kunde ta dom, men har varken plats eller någon direkt kunskap av att ha chinchillor! :(
Men vad är priset på dom och ingår burar, mat osv?
Vart bor du?
Kan fråga runt lite bland släkt och kompisar och se om någon är intresserad.
- Therese
Jag har sagt 2.500:- Men hemmet är viktigare än pengarna för mig. Allt medföljer: Burar (dock för små enligt lag), transport bur (kattburar 2 st) matskålar, hus, hyllplan.. Ja allt.
Jag finns i Lindesberg. Ca 4 mil norr om Örebro :)