Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett: 18-köp-och-sälj
Läst 1162 ggr
trevligscarfs
0

11-årig chinchillahona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag söker ett nytt hem åt min chinchilla Gudrun. Hennes syster har dött och de har varit tillsammans hela livet. Hon har blivit deprimerad sen hon blev själv och därför hoppas jag nu att någon som har fler chinchillor kan ta henne. Jag vill inte skaffa en till eftersom jag ska flytta till London snart plus att jag har två hundar onch en katt så det är lite besvärligt varje gång jag ska låta chinchillorna springa lösa. Jag har hört med omplaceringhem men hittills inte hittat någon som kan hjälpa Gudrun. Jag har funderat på avlivning eftersom det är så synd om henne att sitta helt själv i sin bur, men det känns inte så roligt eftersom hon fortfarande är frisk. Om du kan tänka dig att hjälpa min lilla Gudrun så hör av dig. Vi finns i Göteborg!

(Den vänstra chinchillan är Gudrun)

Mvh Cajsa

baltazzarr
0

Synd att jag bor så långt bort (Norrköping) annars hade hon gärna fått kommit å bott hos mig! Hoppas du hittar någon som kan ta hand om henne! Mvh Sofia

Sofia "Fia" Grundström

www.vageloschinchilla.se

Reggad omplacerare i SCAF

Ciccipicki
0

Jag har ju alltid möjlighet att ta med chins till dig Sofia. Flört Första utställningen är ju i Norrköping också!

Bluishfire
0

Åhh jag blir så sugen! Har själv en ensam hanne på snart 8år fyllda. Han har alltid bott ensam, men jag har haft funderingar nu de senare åren att skaffa en kompis till honom.
Tyvärr så är jag hela vägen nere i skåne :/

Önskar dig all lycka i världen, Gudrun är en mycket vacker tjej!

UlrikaD
0

#3 Är din hane kastrerad. Då skulle det vara perfekt. Men en hona på 11 år ska inte riskera chansen att bli dräktig annars.