Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett: 20-off-topic
Läst 1905 ggr
[Ingo.*.Ted]
0

Kommande födelsedag! :D

Okej, döm mig inte för detta brott jag begått, men jag var så himla nyfiken, och jag ville ha lite ledtrådar till vad mamma kanske kan ha köpt, så jag kollade historiken på datorn och då hade mamma kollat på, följande.

En radio (Bläää, jag har aldrig sagt jag vill ha det?? O.o)

One Direction prylar!! :D

Och en Dator (YAY)

Och… Chinchilla annonser! :D

Självklart får jag ju inte allt, det blir för mycket, men jag hoppas på chinchillorna, jag vet ju som sagt inte säkert om hon köpt det, hon kan ju bara ha kollat på det av en slump xD Men ändå! :D

Nu får jag hålla tummarna, och ofta kolla i garaget! xD När jag fått mina marsvin, hade pappa ställt dom i garaget för en halv dag tills jag skulle få dom på julafton! :P (Och självklart är det ett värme garage) Hoppas hoppas, jag fyller år denna söndag, hoppas nu det blir chinchillorna! ^-^

[Ingo.*.Ted]
0

Och nu så har jag ju en bur också, så det är ju bara chillorna som fattas!

baltazzarr
0

Vad vill du ha för chillor då? Färg kön ålder?

Sofia "Fia" Grundström

www.vageloschinchilla.se

Reggad omplacerare i SCAF

[Ingo.*.Ted]
0

2 bebisar helst, så små som möjligt, helst typ vit eller brun färg, nån lite ovanligare än grå, har kollat så många ställen, men bara grå och vuxna chinchillor har jag hittat.. :/ Och kön spelar ingen roll, och såklart vill jag ha 2 sociala bebisar ;P

UlrikaD
1

Hoppas du får vad du önskar dig. Men ett tips är att hellre gå på hur chillan är i personligheten än bara på färg. Du kan få världens härligaste, mysigaste, socialaste lilla grå, men kanske en fin vit som inte vill umgås alls.

Försök att träffa dem först ifall du har möjlighet, eller köp av en uppfödare som håller på att gosa med dem redan från start. Då blir det oftast trevliga och sociala chillor.

[Ingo.*.Ted]
0

ahh jag vet! :D Färgen är bara önskemål :) Och jag ska föröska få från uppfödare isåfall, det är ju bäst.

KlaDkAkA!:D
1

grattis då^^ själv fyller jag också år snart men jag har ju redan fått mina ;)

lycka till! :D

[Ingo.*.Ted]
0

Oh vad kul för dig! :D hur många? färg? ålder? :D så nyfiken! Och hur är det att ha chillor? :3

BusBella
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Titta vad jag fick i avslutningspresent… Vi trodde att dem förra ägarna särat på Frank och Chico innan han kastrerades, men nu har det kommit ett litet troll.

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

[Ingo.*.Ted]
0

Ohhh! Vad fin och söt och underbar! O.O Wow! :* Lyllos dig! :D

1

1: 2 st små pojkar <3

2: den ena är white/pink nånting och den andra är standard grå :)

3: några månader <3

4: haha det är helt fantastiskt, dom har sånna personligheter! när man vaknar på morgonen så sover dom ibland med varan eller så är det full rulle i buren! haha dom är för goa ^^

[Ingo.*.Ted]
0

Aww så sött! :D

1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

taack :DDD

här är en liten bild på Piko! :D

han är nämnd efter en vocaloid.

[Ingo.*.Ted]
0

Ohh herregud vad söt han är!! <3 :D

0

tack! <3 min lilla bebis :3

hoppas du får din/dina snart :D <3

[Ingo.*.Ted]
0

#14 Varse! Men jag har bestämt mig, dom kommer till skolstarten! Fick en laptop nu, och sa själv att jag inte vill ha några nu under sommarlovet, jag vill bara hänga med kompisar och så har jag ju en sköthäst hos kompisen, så jag väntar med dom tills jag kan ge dom den kärleken dom behöver! ;D Kompisarna och sköthästen kommer ta för mycket av min tid för att jag ska hinna med ett par chillor! :D

0

jo du gör rätt i det ^^

klart man ska hinna med kompisar och annat chill :3

Millchan
0

Fyllde du år i går?

Grattis i efterskott!

www.hagbergschinchilla.se
SCAF Utställningskommittémedlem 

[Ingo.*.Ted]
0

I söndags! ^-^ Tack!

0

grattis i efterskott! :D själv fyller jag år i övermorgon :3

[Ingo.*.Ted]
0

Grattis i efterskott! ^-^ Har vart bortrest så har inte kunnat säga grattis förrens nu! :P

0

haha tack <3

det är ok :3