Lycka till:)
Igår flyttade två av mina bebisar hemifrån.
Det var Basic Cover och Primal Cover, båda standardgrå bröder på 10 veckor.
Deras mamma är Autumn Rose Bright Cover och pappa är Chill-Zones Prime Time.
Det var kärlek vid första ögonkastet tror jag och gos för hela slanten när mamma och de två tonårstjejerna i familjen kom för att hälsa på.
För meningen var att de bara skulle hälsa på och sen åka hem och fundera på saken. Men buren var byggd och allting var klart. Och ena lilla pojken somnade i famnen på ena tjejen i familjen. Medans andra pojken undersökte precis varenda vrå av andra dottern.
Det var precis så som det skulle vara, pojkarna valde själva sina ägare och sa att hos dessa människor vill vi jättegärna bo:)
Så ingen ville åka hem och fundera någonting alls utan det blev till att säga hejdå, packa transportburen och önska lycka till.
Några timmar senare får jag mail och pojkarna skuttar glatt omkring i sin nya, jättestora bur, gosar med tjejerna och sen hade de, som bebisar gör, somnat mitt i leken.
De verkade hur nöjda som helst. Fick några bilder på när de hade flyttat in i buren precis. Måste visa en, han ser så cool ut i björkskogen. Här hade de inte hunnit hunnit plocka av bladen från träden ännu, så han ser ju ut som om han sitter i skogen:)
Vad kul, söt liten sak är han.

#1 Tack, brorsan är väldigt lik honom:)
Har tredje brorsan kvar här hemma, en marmorerad kille. Ska se ifall vi kan hitta ett lika bra hem åt honom!