Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett18-köp-och-sälj
Läst 2465 ggr
Zuzziquie
1

S*Lavender säljer honor

S*Lavender Chinchilla är en registrerad chinchillauppfödning som håller till utanför Eslöv i Skåne som hållt på sedan år 2005. Vi har nu tre chinchillahonor som söker nytt/nya hem! Det är följande djur:

Grå bebishona
En liten bebishona som ej är leveransklar förrens den 13 juni men som går att reservera redan nu.

Bilde
Bilde

Lilla Grå
Lilla grå är 8 månaders ungdjurstjej. Hon är standard grå och är väldigt trevlig och framåt.

Bilde
Bilde

Ness
En ren standard grå hona född 2009.

Bilde

Ness & Lilla Grå
Bilde

De kan säljas två tillsammans (vilka som) eller alla tre tillsammans om man vill det!

Vid köp så ingår registrerad stamtavla, övergångsfoder & sand, infohäfte om chinchillor samt 1 års medlemskap i SCAF.

Hör av dig vid intresse, skickar gärna mer info och fler bilder!

Mail: Sussu_90@hotmail.com
Telefon: 0730-77 83 78

Med vänliga hälsningar
Susanna, S*Lavender Chinchilla
http://www.lavenderchinchilla.com

Vänliga hälsningar Susanna
Värd på Chinchilla iFokus
Lavender Chinchilla - Reg. uppfödare av Chinchillor

Zuzziquie
0

Putt putt, har ytterligare en hona som ännu bara är en bebis och ej leveransklar på ett tag som ockås kommer blir till salu! Det är den grå till vänster på den här bilden!

Efter Ruby's Gråtass & Chill-Zones Isolde! Båda föräldrarna har verkligen ett toppen-temperament och är väldigt framåt och alltid vill ut eller bli kliade under hakan.

Bild

Vänliga hälsningar Susanna
Värd på Chinchilla iFokus
Lavender Chinchilla - Reg. uppfödare av Chinchillor

Linda_89
0

Men sååå söta! Önskar att jag själv hade tid till mina chinchillor så jag kunde skaffa bebisar :) Dom är ju verkligen super söta!!

[Ingo.*.Ted]
1

Guud så söta! :D Åhh jag är mega förälskad i bebisen till höger <3 :D