KÖPES! Chinchillor!
Hejsan gott folk :) Ja nu gör jag ett sista försök innan jag försöker mig på ett burbygge som antagligen kan sluta i katastrof xD
Är det någon här som säljer 2 sociala och sällskapliga chinchillor? Med buren till? Jag kan garantera att dom kommer stanna hos mig i hela sina liv och att dom kommer ha det bra där.
Har även kommit på att även om jag hittar 2 chinchillor och jag inte gillar buren så gör inte det något för att jag inom någon vecka när jag köpt dom kommer att bygga en ny stor garderobs bur!
Hör av er! // Cammy
Jag har två chinchilla flickor till salu, dock är dem lite skygga just nu men med tålamod och massa sällskap så kommer dem här flickorna bli så otroligt sociala =) Läs mer här http://chinchilla.ifokus.se/discussions/4f785ddad3b4fd17d6000317-tva-ursota-chinchillaflickor-soker-nytt-hem?discussions-2
Hmm nej men jag får ursäkta men jag tror tyvärr inte jag har det tålamodet och tiden som krävs, jag går ju i skolan och så och tror inte jag hinner med dom, det är därför rätt så viktigt att dom redan är lugna och sociala för att jag inte har tiden att göra dom det själv :)
okej :)
:D Jag hoppas du lyckas hitta den rätta till dom! 
Ja, jag med ^^
Hej!
Jag har tre underbara chinchillor. Två honor och en kastrerad hane, de är en familj! En chilla är ljus beige och de andra är dark ebony. (Nästan svarta)
Den beige är lite skygg, men de andra är jättemysiga!
Jag måste tyvärr omplacera dessa då jag inte har den tiden jag behöver för att ta hand om dom på det sättet jag vill längre.
Pengar är inte det viktiga, utan att de får ett fint hem!
Har en bur som kan fungera tillfälligt.
Vi finns i Stockholm, hör av dig vid intresse!
MVH/ Johanna
#6 Hej! Det lät jättebra, jag skickar ett meddelande!
Hejsan! Jag har också två super söta chinchillor till salu. En hona och en hane. Visserligen sitter dom i varsin bur, då hanen inte är kastrerad. Har haft funderingar på att skaffat bebisar men nu när jag fått en egen lite bebis så har jag inte den tiden, tyvärr :)
Försökt att hitta ett nytt kärleksfullt hem åt dessa två. Men verkar jätte svårt. Dom har färgen stndard grå.. och honan har stamtavla..
Hör mer än gärna av dig om du är intresserad. Bur m.m finns :)
Mvh // Linda
Jag önskar jag kunde köpa dom , men jag har inte plats för 2 chinchilla burar då marsvins buren måste få plats. Jag önskar jag kunde köpa dom! Dom små stackarna har ju varit till salu så länge också :( Jag hoppas verkligen du lyckas hitta ett goptt hem till dom, jag + marsvinen håller tassar och tummar!
Tack så mycket :) Får försöka leta vidare :)
Ja, detta har ju hållt p så länge! Men jag vet att någonstans där ute väntar rätt äger på dom! Dom är ju så gulliga och fina! <3 Lycka till!
Tack så mycket! :)

Vart bor du? Vet inte om jag frågat förut och glömt. Men jag tycker det finns massa chillor på blocket nu.
Dalarna! Och ja nu kryllar det av dom xD

Så var det ju:) Då visste jag iallafall.
Hur går det då, hittar du några, kanske de ovan du skulle kontakta?
Neej. Jag har kommit fram till att jag ska bygga klart buren, och sedan köpa 2 små bebisar, som jag då kan uppfostra själv och då har dom ju vart hos mig i nästan hela sina liv, så nu kan man nog stänga denna tråd!

Vill du jag ska låsa tråden så gör jag det.
Men då får du starta en ny tråd om burbygget istället så vi får se vad du gör:)
Japp! Lås den du! Och det gör jag ;)

Då låser jag, ser fram emot nästa tråd:)