Till salu
Jag la in en annons på min chinchilla för ett tag sen, men då han inte funkade med nya ägarens chinchilla så kommer jag nu få tillbaka honom på fredag & kan tyvärr inte behålla honom själv.
Därför lägger jag nu in en ny annons på honom.
Franka som han heter är en fin black velvet hane.
Född: 2009-03-24.
Stamtavla finns.
600 kr.
Han finns att hämta i Vimmerby trakten.
Jag vill att han kommer till ett bra hem & jag kommer därför
inte att sälja honom till första bästa, utan jag säljer honom till
den jag själv känner att han skulle få det bra hos.
Om ni har några funderingar eller om ni är intresserade så tveka inte att höra av er, antingen här eller på min mejl! :)
Mejl: denisenilsson_@hotmail.com
mvh
ingen intresserad? :/
kommer nog någon bra idag eller om någon annan dag det lovar jag
tror jag?
Imorgon åker han till det nya hemmet! 
Ja! Grattis! :D Vad glad jag blir nu :)
Ja jag med :D Känns så skönt att allt löst sig nu eftersom inte jag kan ha honom hos mig :)
<3 Ja! jag önskar att jag hade kunnat ta honom han är så fin! Men jag söker ju efter chinchillor + bur och jag vill ju då ha en garderobs bur :D Har ju fått svar på några med liten bur men jag vill ju ha en stor bur, jag är nog lite petig nu men jag gillar utrymme och jag antar att dom också gör det , *lol* 
Ja han är riktigt fin faktiskt :) mycket finare i verkligheten också då hans päls är lite ful & ovårdad på bilden ;)
Ja jag är väl som dig där, tror nog också dom trivs mycket bättre i en stor bur, det smartaste är väl att bygga en egen stor bur om man har möjlighet till det :D Kan man ju "inreda" den och allt precis som man själv vill ha den ;) Ja vi får hoppas på att du får tag på några chillor snart :)) Dom är ju så härliga! :d
Tack! :D