HAPPY!
Jag har kollat runt på blocket jätte länge nu för att hitta 2 små chinchillor med bur till, för under 1000, och när jag hittat en sådan annons så mejlar jag dom och väntar på svar. Nu fick jag ett positivt svar! :D Jag är så glad, jag får bara hoppas att allt går vägen nu och att jag får dom! Jag är så nervös O.O 

Är det de vita i Orsa? Jag funderade på att ta hit dem själv för de har flyttat runt en del. Men Orsa var lite väl långt från mig. Känner uppfödaren till dem.
Nja en grå och en vit , i surahammar. Men menar du dom 3 för 500 med rubriken , 3 st goa chinchillor i stor bur? I fall det är den så mejlade jag och fråga om dom var kvar, men tyvärr var dom inte det … Men stackarna har dom åkt runt en massa? då hoppas jag verkligen dom har kommit till ett bra hem nu :( Chinchillor, är INTE leksaker som man kan slänga när man är less på dom. Dom lever. Fy vad sur jag blir på sådant! Någon köper till sitt barn som tröttnar efter en vecka och då är det som -Visst jag slänger ut dom på blocket för att bli av med dom så slipper vi dom sen. Fy!

Hoppas du får svar då. Såg att den annonsen var en månad gammal så de kanske hittat hem redan. Ibland går det fort med omplaceringar och ibland kan det gå hur långsamt som helst.
Ja, det var de tre jag menade. Hoppas de hamnar i ett hem de får stanna i nu då.
Japp jag fick svar alldeles nyss nästan :) Ja hoppas dom får stanna och ha det bra där nu <3