Tre chinchilla hanar plus garderobsbur säljes!
Hejsan
Säljer mina tre chinchilla hanar med deras stora bur pga. allergi. Det är två vita och en beige.
Alla är väldigt pigga och glada. Just nu sitter två i en bur och en kastrerad hane själv. Har tyvärr inte haft så mycket tid pga. allergin att föra ihop dem. Men om man har tid och vilja så får du ihop alla i hela stora buren eller att du skaffar en hona till den kastrerade hanen.
Har en stor ombyggd garderob som har måtten 200*100*60 alltså höjden*bredden*djupet. Jag har borrat ett stort hål så det kan bli en stor bur eller så drar du bara för en botten som man får med så blir det två lagliga burar.
Byggde buren för ca 1 och ett halvt år sen och la ner runt 2000 kr och mycket arbete bara på buren. Buren har lite gnag märken, men det får man räkna med efter att ha haft tre chinchillor i den i några år. Men den fungerar helt felfritt och inte mycket slitet på utsidan.
Vill att dem ska komma till ett seriöst hem där de kan få komma ut på kvällarna en liten stund.
Har tänkt mig sälja allt för 4000 kr eftersom bara buren har jag lagt ner över 2000 kr. Och sedan tre chinchillor varav två har stamtavla och en har varit utställda och en har champion föräldrar.
BILLIGARE VID SNABB AFFÄR
Kan skicka mer många fler bilder vid intresse. Finns i Örebro.
Hälsningar/ Marcus