Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett01-allmänna-diskussioner
Läst 1121 ggr
[Harlekin]
0

Nu är det dags!

Nu är jag alldeles snart klar med burbygget ska bara sätta fast dörrarna och lite sådant så är jag klar . iallafall tillbaka till saken nu undrar jag om det finns någon uppfödare eller någon annan som säljer chinchillor i närheten av tranås,jönköping? jag försökte kontakta uppfödaren i nässjö men hon svarar inte på mejl.

[Harlekin]
0

föresten så vill jag hels köpa mej en bebis

Juliastrom
0

Du ska ha två stycken chinchillor inte en :/

[Harlekin]
0

jag vet men jag har redan en vuxen chinchilla på gång som jag kanske ska köpa från ett gymnasium och då vill jag ha en bebis som sällskap till den:)

Juliastrom
0

Jaha, fel av mej. Jag köpte mina två från ett zoo då jag tyckte så fruktansvärt synd om dem där dem satt… Men jag vet faktiskt ingen uppfödare, riktigt dålig på det, men lycka till! =)

Zuzziquie
0

Kan tipsa om att ringa henne! Hon har precis fått en liten (människobebis) och kan vara lite dålig på att svara på mail. Är du intresserad, men inte har hennes tele nr så kan jag skicka det till dig :)

Vänliga hälsningar Susanna
Värd på Chinchilla iFokus
Lavender Chinchilla - Reg. uppfödare av Chinchillor

[Harlekin]
0

okej jag får försöka ringa henne men då behöver jag telefon nummret:)

UlrikaD
0

Du har bara skrivit att du har en vuxen chilla på gång och att du söker en bebis. Men du har inte skrivit kön. Bara så du köper en bebis av samma kön som den vuxna.

S*Silverklippan
0

Hejsan!

Jag bor i Norrköping, vilket inte är så långt bort från Jönköping.

Dessutom är det ju utställning i Tenhult/Nässjö den 5 maj. Då åker ju flera uppfödare dit.

Jag har för tillfället en hel del ungar till salu.

Två utav pojkarna är flyttklara nu i slutet av april, så dessa kan tas med till Tenhult.

Besök gärna hemsidan för bilder och mera info.

www.Silverklippan.se

Mvh

S*Silverklippan's Chinchilla

Reg. uppfödare SCAF

www.Silverklippan.se