2 Chinchillor säljes
Kuzco & Puma måste nu få ett nytt hem!
Då våran lilla son nu kommit till världen så finns det inte längre tillräckligt med tid över till dessa två underbara Chinchillor, även om jag försökt!
Dom förtjänar att få komma till någon som kan pyssla om dom både i och utanför buren. Dom sitter just nu i varsin bur då jag inte har velat skaffat bebisar men har haft tanken. Säljer dom helst tillsammans ändå, då dom har sällskap av varandra och för att Puma inte ska matvägra igen som hon gjorde när Kuzco inte fanns i närheten.
Material som följer med:
* 2 Chinchillor
* Samt 2 likadana burar (Som ev kan byggas till en högre bur om så önskas i framtiden)
* Hyllplan (4st / bur) samt nya
* Varsin matskål + vattenflaska samt maten som finns kvar och lite mer gott
* Sand bad + sanden som finns kvar
Puma: Ett litet i buren
Kuzco: Ett hemmabyggt med glas ruta och med ett pappersrör som går från buren. Men finns också Ett litet
* Hängmattor
* I Kuzcos bur finns ett "Fågelbad" som han använder som ett litet krypin
Utanför buren medföljer
* En toalett
* Ett stort prasselrör (kattleksak) att springa igenom
* Grenar att gnaga på (det som finns kvar)
* En mellanstor kudde att "hoppa" upp på / "gosa" med + en liten mjukis råtta
Övrigt
* 2 kattburar för transport
* En blå låda att förvara mat/sand/hö m.m i
* En "skyffel" att tömma burbotten med (kattskyffel)
Är du/ni intresserad så är det bara att höra av sig. Svarar jag inte på mobilen så skicka mer än gärna ett sms. Kommer också kolla mejlen men du/ni når mig bäst på sms.
OBS OBS OBS!!! STOR vikt kommer att ligga i din/eran personlighet då jag inte säljer dom till vem som helst, då jag verkligen verkligen verkligen är fäst vid dom. Delvis därav priset för att få en seriös köpare.
Ber också att du/ni som hör av er också skaffar lite kunskap om detta djur innan. Om mat & skötsel.
Puma har också en stamtavla.
Pris: 2500:-
Mejla gärna: linda_karls@hotmail.com
Ring / smsa: 070 - 280 98 49
Mvh // Linda Karlsson