Vad vill du se?
Hej! Nu ska jag starta en liten "lek" här.
Den går ut på att den första säger något den vill se med chinchillor. Till exempel "jag vill se en chinchilla som badar", och då ska nästa person som svarar lägga upp en bild på just det, och sedan säga vad den själv vill se! Förstår alla?
Jag vill se en chinchilla som sover!
Oj, det var svårt, vi får hoppas någon har fångat ett väldigt bra ögonblick alltså
Vi får väl se. 

#1 Har ingen bild på någon gäsp men måste bara säga att det där var så sött så jag smälte i en liten pöl!!
Han är en charmig chinchilla.
Sover så allt oftare nu. Lite roligt dock för hans ben sticker ut vid andra hålet och det ser ut som kycklingben.
Kanske ska komma med något annat än gäspning? Men om någon har skulle det vara kul om någon la upp det. Inte sett bild på det förr.
Men andra allternativet är när de skuttar i så fall? (förstör man leken genom att komma med omöjliga krav, hehe) 
Haha, himlans gulligt! 
Hihi tack! Och oj jag glömde ju skriva vad jag ville se! Hmm..
Jag vill se en chinchilla som äter!
Foxy, min lilla Dark Ebony för några månader sedan då jag precis fått henne.
Hon såldes billigt av någon som inte kunde behålla henne för hon kom inte överens med de andra chinchillorna i familjen.
Då hon kom till mig var hon deprimerad, stressad, undernärd och underviktig. Man kunde känna varje ben i kroppen på stackaren.
Hon hade även ojämna tänder och ögoninflammation, som ni kan se på bilden.
Ett besök hos veterinären och mycket tid och kärlek fixade det.
Du glömde skriva vad du vill se. ^^
Visst fan! Hmm… En chinchilla som badar! :3
Svär inte! xD
Naw! :D Men vad vill du se?
Herregud vad jag glömmer allt vad jag vill se.. Hm, den här gången vill jag se en chinchillas favoritsovplats!
Här kommer ett hopp, jag vill se gos-hög! Många som myser tillsammans.
Här kommer klättrande,
Jag vill se "bästa bilden" du har av din chilla.
Svårt att välja men det blev en bild på söta Eira!
Jag vill se en bild på en chilla som tigger 
www.hagbergschinchilla.se
SCAF Utställningskommittémedlem
#22 Oh, vilken mysig svans!
Papríka tigger efter kel! ;D
Då vill jag se en bild på en sur chilla, någon som lyckats fånga?
Iwona och Eira myser!
Jag vill se ett ordentligt hopp!
www.hagbergschinchilla.se
SCAF Utställningskommittémedlem
ooo jag har så många bilder på chinchillor på min egna data ( detta är pojkvännens ) men mitt internet funkar inte just nu .. :(
Min blogg med olika tips & trix, fakta och råd för små husdjur!
http://catchfatch.bloggplatsen.se