KAN de vara en hane?
jag har ju två chillor och Malin som är den vita chillan misstänker jag är en hane.. tycker inte hon och cilla ser likadana ut. så jag måste fråga om ni har bättre bilder på hane och hona kön på chilla. har kollat på SCAF men blir inte klokare på de tecknade bilderna. de är så att Cillas lilla flärp upptill är rundad medan malins är lite mer spetsformad. Malin ser även lite små konstig ut vid svansroten ungefär som om de är pungkulor.. är så osäker. så SNÄLLA hjälp!!!är inte intresserad av bebisar!!!!
Mvh Mulle

Du ska titta på mellanrummet. Sitter det tätt ihop utan något mellanrum alls är det en hona, är det mellanrum så är det en hane.

TACK! Malin har inte så mycket mellanrum som den på din bild. men de är ett lite större mellanrum är vad de är på Cilla. men de ska vara ett STORT mellanrum eller?
Mulle

Som du ser på honan så är det inget mellanrum alls. Det sitter liksom ihop mot huden.
Mellanrum större än det är en hane.
jag får helt enkelt kolla igen!!! men att svansen ser lite skum ut behöver inte vara pungkulor?
jag har fått för mig att dom har kulorna i magen. eller inte synliga.. har jag förstått de hela rätt?
lyft i svansen och kolla för att se bäst, då ser man mellanrummet tydligare :)