Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett18-köp-och-sälj
Läst 3745 ggr
Marina
0

REA på hängmattor!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu kör Tass-shoppen rea på hängmattor. Jag har små bitar i ett antal färger och mönster som bara räcker till att göra hängmattor, så dessa rear jag ut!

60 kr för alla hängmattor i följande färger, där det är valfritt att kombinera två olika färger eller mönster.

Normalpris 80 kr för omönstrade hängmattor och 90 kr för mönstrade hängmattor.

Frakt på 12 kr tillkommer.

Gäller så långt lagret räcker!!

www.tass-shoppen.se

På den här bilden ser ni alla mönstrade fleecetyger som rean gäller:

Rosa med valar, vitt med röda hjärtan, rosa prickar, svart med dödskallar, grått med svarta o vita tassar samt svart med katter på.

Marina
3

Mönstrade tyger EJ fleece som rean gäller:

zebra, tiger, ko, leopard samt rosa fluff.

Marina
0

Och så de omönstrade fleecetyger som ingår i rean:

Ljusgrå, vit, röd, svart, olivgrön, chockrosa, stålgrå, ljusrosa, beige, ljusblå och mörgrå.

Marina
0

Här kommer en bild på de tyger som finna kvar på rean.

Grå, ljusblå, röd, mörkgrå, vit, stålgrå, svart med vita katter, zebra (pälsigt tyg), mörkblå, leopard, ko och tiger (de tre sista också pälsiga).

BusBella
0

Kan kanske vara något för mig nu när jag ska skaffa chinchillor… Skulle vela ha en hängkub (om du gör såna), en hängmatta, ett hängrör och en sån där puff isåfall med dödskallar på till mina grabbar.

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

Marina
0

Dödskalletyget är slut. Hängkub kan jag göra, skicka gärna en beställning från kontaktsidan om du är intresserad =)

BusBella
0

#5 Då ska jag beställa gärnet! Får se om jag hittar ett annat tyg jag gillar.

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

[Skutta]
0

Har ni mycket kvar ännu? Kan inte köpa något förrän jag fixat bankkontot plus fått min första lön - vilket förresten ska bli jättecoolt. förhoppningsvis på tisdag… men vem vet, banker har jag inga bra erfarenheter av direkt ;P

Marina
0

Rean på hängmattor är slut, så det är ordinarie pris nu på de tyger som finns på hemsidan =) 80 kr för omönstrad hängmatta och 90 kr för mönstrad. Däremot har vi julrea på hängtunnlar ända fram till jul, 100 kr för alla tunnlar.

[Skutta]
0

Oh… vill ha… Måste be mamma fixa bankgrejen (är ju inte myndig, så måste ha hjälp med allt sånt)