Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett18-köp-och-sälj
Läst 1794 ggr
Zuzziquie
0

Bebishane säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en liten bebishane till salu. Han är fortfarande liten och är inte leveransklar förrens om ca 1½ - 2 månader men går att reservera redan nu. 

Han har fortfarande inte fått något namn så vill köpare vara med och bestämma namn så går det fin fint :)

S*Lavender's
Standard Grå hane

Far: Lavender's Silver Bullet
Mor: Kongeåen's Bente

Går inte säga så mycket om temperamentet än eftersom han fortfarande är så liten, men än så länge så är han en glad och nyfiken liten tok :)

Ser lovande ut än så länge och kommer säkert gå att ställa ut honom. Pappa är utställd med fina poäng och mamma kommer från spännande linjer som inte finns i Sverige sedan tidigare.

Har även andra chinchillor till salu (både unga och vuxna), hör av er vid intresse. 

Vad som av chinchilla från mig ingår övergångsfoder, registrerad stamtavla i SCAF, infohäfte om chinchillor, lite smått och gott, ett års gratis medlemskap i SCAF samt "livslång support" - är bara att maila, smsa eller ringa när som helst om ni skulle undrar över något :)

Låter intressant? Kontakta mig antingen via meddelandefunktionen här, mail; sussu_90@hotmail.com eller mobil; 0730-77 83 78.

Vänliga hälsningar Susanna
Värd på Chinchilla iFokus
Lavender Chinchilla - Reg. uppfödare av Chinchillor

Zuzziquie
0

En till bild:

Zuzziquie
0

Och en till :)

cooki3
0

Det var den sötaste jag sett på länge!