Chinchilla söker akut nytt hem
Hej !
Jag har en chinchilla hona på 3 år , ras Grey som behöver akut nytt hem. Med henne har jag 4 chinchillor men hon är den senaste.
Mina 3 andra trivs väldigt bra så som dom har det, dom är mycket i sin bor (som är en furet tower bur ) och tas upp då och då och får springa löst.
Men hon som då behöver nytt hem trivs inte alls så som dom andra har det. Hon kom från ett hem där hon var lös tillmestadels och bara hade sin bur som sovplats m.m.
Hon trivs inte alls hos mej då som sagt, jag inte kan ge det jag trodde jag kunde ge henne.
Därför ger jag bort henne till en seriös person, som alra helst har chinchillor eller haft chinchiilor och där hon får vara iallafall utanför buren mer än nu!
Somsagt hon får inte sitta inne i bur mycket alls. Hon vantrivs där och vill jämnt komma ut,.

Kan vara lättare att hitta hem ifall du skriver var du bor nånstans. Och ifall hon har stamtavla.
Det finns ett omplaceringshem i örebro annars för chinchillor.
Hon bor i Stockholm och har inte stammtavla.
Kan tyvär inte tas någonstans,
ja precis. bor i sthlm och nej ingen stamtavla
Ska ej omplaceras igen då hon redan gjort det 3 gånger med denna.

#4 Kan vara svårt att hitta hem till chinchillor nu, därför jag tipsade om omplaceringshemmet ifall du inte har möjlighet att ha henne kvar.
#4 okej. Men jag vet inte om jag har möjlighet att åka till örebro

Var därför jag frågade var du bodde i mitt inlägg.
Okej, men ah har nog ingen möjlighet att ta mej dit 

Hur har det gått för chillisen??