Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett16-foton-och-videoklipp
Läst 1186 ggr
Anne.K
0

Mina luddrumpor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte bara dela med mig av en bild av mina luddrumpor som flyttade in hos oss i lördags (27:e augusti). Tycker de är så söta.

De har blivit mer å mer hemmastadgade och saker och ting börjar bli mindre å mindre läskiga för varje dag som går. Och busar för fullt gör dom med :D Det är verkligen liv i flickorna ^^

Här är Dixie och Pixie efter att ha busat för fullt nu tidigt på morgonen :)

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

UlrikaD
0

De ser ju så himla små ut däruppe.Skrattande

Mamma, pappa och syskon vinkar och hoppas att de sköter sig. Storebror är lite avundsjuk för han borde ju faktiskt fått flytta först till en sån stor och snygg bur.

Han får hålla tillgoda med mig och pappa så länge.

LadyS
0

Så söta =)

Blir det någon utställning för dem i år? Och såfall vart?

Anne.K
0

#1  De vinkar tillbaka till er och säger att dom saknar familjen, men att dom ändå har det bra och det finns mycket nya och spännande saker att utforska här ^^.

Förresten jag undrar lite vad deras färg kallas? har inte så bra koll på färgerna, men försöker lista ut och det jag kommer fram till är att de kanske skulle va något åt medium ebony kanske? :P bara en gissning då jag inte lärt mig ännu hur man urskiljer de olika färgmutationerna ^^

#2 Utställning har jag inte tänkt mycket på, dock skulle det vara en kul grej att testa på någon gång då jag aldrig ställt ut djur innan. Men i vilket fall som helst så blir det inget i år iaf då jag känner att de ska hinna bli tryggare med mig först innan jag får för mig att ställa ut dom :P . Men någon gång i framtiden så skulle det absolut va kul att prova :)

UlrikaD
0

Medium ebony stämmer:) Står i ett av mailen du har från mig.

Samma färg som storebror.Skrattande

Anne.K
0

ja just det ja :) det stämmer ju nu när du nämner det ^^ ibland e man lite glömsk, hehe :P

Ahdnil
0

va söta dom är verkar ha riktigt mysigt=) lycka till med dina nya medlemar i familjen

Anne.K
0

ja de är underbara, å verkligen myser å busar med varandra ^^ är väldigt trevligt att bara sitta å titta på dom ^^

Och tack så mycket :)