Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett18-köp-och-sälj
Läst 1809 ggr
[Sammyfasth]
0

(s) Chinchilla hona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Chinchilla hona, ca 7 månader gammal letar efter ett nytt hem då hon och burkompisarna inte drar jämnt längre,

den äldre honan tycker hon tar för stor plats och därför blir hon illa behandlad..

Finns i Åstorp,skåne (ca 3 mil utanför helsingborg)

Vill att hon kommer till ett seriöst och bra hem, övergångsfoder följer med, dock ingen bur då jag bara har en, så hon sitter i en ''sjukbur''..

fråga gärna om det är något mer ni vill veta, vill ha 300kr för henne.

[Sammyfasth]
0

putt för min lilla sötnos…

LadyS
0

Har hon stamtavla?

[Sammyfasth]
0

Ne tyvärr..

zandrina
0

Hejsan!

Vill mest kolla om den lilla sötnosen är kvar hos dig eller hon har blivit såld?

Jag har varit intresserad av chillor ett tag nu och kan tycka att det är dags nu! Undrar dock om hon kan tänka sig att gå ensam ett tag iallafall?

Bara lite info som jag vill ha innan jag tar upp det med de andra familjemedlemmarna!

[Sammyfasth]
0

Hon har gått ensam i snart två veckor, har studerat lite närmre och det är hon som inte ville fungera med sina burskompisar, så testade med en liten bebis den gick bra och så i nästan två dagar.. Tror inte hon vill ha någon kompis.. hon är ju väldigt tam och social, älskar barn och hundar.. men hon vill inte funka med sina andra chinchilla kompisar..

UlrikaD
0

#5 Vad hände efter två dagar då?

[Sammyfasth]
0

Hon gjorde som mot de andra, hoppa på och bet den och sånt. Hon hade suttit ensam ett tag innan för hon hade suttit med sin bror. har nog hittat ett hem nu så tråden kan låsas..