Chinchillorna omplaceras.
Då far och syster inte tål mina chinchillor och jag av personliga skäl inte kunnat bo kvar hemma hos min mor så måste jag göra mig av med mina chinchillor.
De säljes för en symbolisk summa på 100 kronor per individ, då jag endast vill att de ska hamna på ett bra ställe.
Betty och Ellie är mina två mysflickor.
Betty är en silvermarmorerad hona på 6 år, ganska tam. Hon tycker om att bli smekt mellan ögon/öron och kommer gärna fram och klättrar på en samt nosar på en då man sitter på golvet eller i sängen och har henne lös.
Ellie är en liten flicka på 4 månader av färgen beige ebony. Hon är inte så handtam och tycker att det är obehagligt att bli upplockad, men om man sträcker fram ansiktet till henne i buren så gnuggar hon nosen emot näsan. Hon är riktigt liten, söt och charmig.
Alla chinchillorna har stamtavla. Daglig utevistelse, fri tillgång till hö samt pellets och en bra chinchillasand är kraven av ev. köpare.
Sedan att man självfallet visar dem mycket kärlek.
Flickorna säljes ENDAST tillsammans, då de trivs väldigt bra ihop.
Deras bur medföljes ej, då den endast är provisorisk och väldigt dålig.
Tillbehör såsom sandbadskålar i metall, vattenflaskor vid behov, resterande hö, pellets och sand medföljer köparna.
De finns i Hudiksvall, men jag kan åka så långt som till till Sundsvall/Gävle/Ljusdal med buss om köparen betalar resan.
Bilder på dem kan mailas vid intresse.
Skriv här i tråden, skriv ett PM till mig eller smsa (jag svarar inte på okända nummer, så att ringa är onödigt) till: 0702796833
På bilden nedan ser ni Betty.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Alla är så fina. Men som jag sa tidigare så funkar det ju inte.
Qobra har nu funnit sitt nya hem och ska anlända dit på tisdag. Så endast flickorna är kvar.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?