Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett01-allmänna-diskussioner
Läst 1589 ggr
Wand
0

Glad midsommar!

Lite off topic måste man ju få vara när det är midsommar. Jag hoppas att alla får en lika fin midsommar som vi - för första gången på 2 veckor så har vi blå himmel och värmande sol! 

Jag och min pojkvän ska över till min far och äta grillat idag, och sedan ska jag ge chillorna och gerbilerna något litet godis (kanske ett varsitt torkat rosenblad som jag fick tips om?!) och ge dem en varsin puss för att de är så extremt fina allihopa.

Vad ska ni hitta på idag?

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Niiinah92
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Glad midsommarSkrattande Vi får se vad dagen bjuder på, inget bestämt än, kan bli en skön hemma kväll med chips och chillor eller en dunderfest på hanöhus. Ha så kul idag!

LadyS
0

Glad midsommar Glad

Här hemma blir det först att städa buren så chillorna har det midsommarfint och så blir det nog ett rosenblad var till dem.

Själv kommer vi att bege oss till min makes faster i kväll för att äta gott där och bara njuta av att umgås med vänner.

Dock tror jag inte vi får njuta så mycket av vackert väder ,då vädret är jätte grått här nere nu =(

Nä dags att kila vidare… har en bur som väntar på mej samt en hel del att fixa innan vi ska åka.

Hoppas ni andra får en underbar dag/kväll och Glad midsommar på er!!

Wand
0

Det låter som att ni fick det bra i midsommar i alla fall!

För mig började det med att jag och pojkvännen skulle iväg till min far och käka, vi bestämde oss för att gå, det är några kilometer. Vi stannar på ICA för att köpa en tårta och ta med oss, och precis då vi kommer ut ur affären så börjar det ösa ner regn. Trevligt!

Men resten av dagen blev jättetrevlig, på kvällen satte vi oss för att kolla på parlamentet (pensionärsvarning?) och skratta lite åt den söte Johan Glans som alltid lyckas få till det. 

Nu får ni ha en fortsatt trevlig midsommarhelg!

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Zuzziquie
0

Hoppas att ni har haft/kommer ha en trevlig midsommarhelg! :)

Här har den väl kanske varit lite småtråkig då jag jobbat/jobbar hela helgen, men men det är så det kan gå ibland. Försöker tänka på det trevliga storhelgs OB'et jag kommer få ;)

Vänliga hälsningar Susanna
Värd på Chinchilla iFokus
Lavender Chinchilla - Reg. uppfödare av Chinchillor

LadyS
0

Vi hade en underbar midsommar.

Jag började med att städa grabbarnas bur och så fick de lite "midsommar godis"

Det blev ett par torkade morötter och nypon samt lite rosenblad. Mycket uppskattat då de skutta direkt upp och satte sej och mums i sej det.

Väldigt trevligt att se =)

Resten av familjen firade hos mannens faster. Väldigt mycket god mat och många trevliga människor.

Sonen somnade i min famn 00.40. Sen satt jag med honom så innan vi begav oss hem lite efter 2.

Så mys att ha han sovandes i famnen igen. Det händer ju inte allt för ofta (sonen är 2.5 år) längre.

Idag då är hela familjen slö… Så idag chillar vi alla duktigt =)