Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett01-allmänna-diskussioner
Läst 2138 ggr
Zuzziquie
0

Ny Sajtvärd!

Har kommit överrens med Fiddelie om att jag skulle ta över Chinchilla iFokus då hon inte haft så mycket tid till den. 

En snabb presentation om mig 
Heter Susanna och bor utanför Eslöv i Skåne. På vardagarna pluggar jag i Lund till Civilingenjör i maskinteknik och på helgerna så är det ofta utställningar med både chinchillor och hundar (har 2 chihuahuor). 

Startade min chinchillauppfödning för cirka 6 år sedan dess så har det hänt mycket :) Har idag 20-25 chinchillor i varierande färger. Är medlem i Svenska, Norska samt Danska chinchillaföreningarna och har varit på utställningar i alla tre länderna.

Tänkte börja med att varna för att det tidvis kommer se lite stökigt ut då jag tänkt göra lite ändringar. Därutöver så kommer det komma lite nya trådar och artiklar inom snart! Sitter och filar på lite olika artiklar som ni förhoppningsvis ska tycka blir intressanta Skrattande

Mvh Susanna

Vänliga hälsningar Susanna
Värd på Chinchilla iFokus
Lavender Chinchilla - Reg. uppfödare av Chinchillor

Rafflan
0

Yay, jätte kul :D

UlrikaD
0

Där kom du, undrade just vad som hände med det hela.

Lycka till!Skrattande

MaaariaS
0

Lycka tillGlad

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Zuzziquie
0

Tack tack :) Hoppas att det blir bra och att vi kan få lite mer aktivitet här på sajten!

Vänliga hälsningar Susanna
Värd på Chinchilla iFokus
Lavender Chinchilla - Reg. uppfödare av Chinchillor

annaforsgren
0

skoj:) kommer nog bli jättebra.

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Justsmiile
0

vad roligt! :)

Louise Nilsson

Medarbetare på Chinchilla

snaapit.blogg.se

[RoxannaH]
0

Jag vill bara påpeka en sak. Jag har legat väldigt mycket på sjukhus på grund av en svår sjukdom som går i min släkt och har därför inte haft tillgång å ork att hålla på. När jag började så var jag väldigt pigg nu är jag långtids sjukskriven å inlagd på observation var och varannan vecka.

Beklagar att jag var en sådan dålig Sajtvärd men mitt liv är väldigt mycket bestående av sjukhus som det är nu.

[Scarly]
0

Vad kul! Lycka till Zuzzique :)