söker en bebis hona
Har haft en hel del otur då min fina hane gick bort efter en kastrering nyligen :( och igår så fick min hona en dödfödd. Behöver nu därför sällskap till min lilla tös! Söker därför en bebis hona. Färg och dyligt spelar ej så stor roll, men är mest glad om det varit färgen black velvet eller black ebony!
Bor i södra Skåne i Veberöd!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Va tråkigt att höra. Hoppas att du hittar en fin liten tös.
www.vovvensdagis.se
Beklagar igen att det skulle sluta så olyckligt både med Tarzan och bebisen :( Obeskrivligt tråkigt…
Hoppas iallafall att du hittar en snart. Jag fick ju en bebis nu precis, men det var tyvärr en hane.
Vänliga hälsningar Susanna
Värd på Chinchilla iFokus
Lavender Chinchilla - Reg. uppfödare av Chinchillor
# 1 Tack! Det hoppas jag med (:
# 2 Ja jag har ju haft en hel del otur tyvärr :(
men har du några/någon mer hona som är dräktig? Fick kontakt med en uppfödare i helsingborg men kunde nämligen inte hämta henne när hon ville det, så sen ville hon ha 500 kr extra utöver för det. Så hoppade av köpet :/
Känner ju dig, tkr du är en bra och trevlig uppfödare och har varit jätte nöjd med mina tidigare köp hos dig, så ser hellre att jag köper en bebis utav dig. Även en fördel då jag köpt Cirkeline hos dig!
Det har fixat sig! Hämtar lilla Ronja som hon heter i Helsingborg till helgen :) Så nu slipper min Cirkeline sitta själv!

Kommer hon från Natures?
Jag har sålt tre chillor dit så du får pussa lite på dem ifall du åker dit tycker jag!
aw vad kul! En riktig liten snygging där :)
De är verkligen otroligt snälla!
# 5 ja, det gör hon :) hämtade henne i lördags!
hihi så pass! fick klappa ngra utav dunbollarna! :D
# 6 Ja hon är en riktig liten söting (: Jag träffade enbart Daniel, väldigt trevlig kille!
Tog en bild på dom små trollen nästan nyligen (: Var en del bråk igår och inatt när lilla Ronja kom hit men nu under dagen så låg dom tätt ihopa och sov, så söta (: