Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett18-köp-och-sälj
Läst 1566 ggr
Schniigel
0

Hane söker hem

Hejsan!

Vi har fått en chinchilla unge på skolan som nu söker ett eget hem eftersom han inte kan bo med mamma och pappa mycket längre till.

Skolan har länge annonserat och försökt att hitta ett nytt hem åt honom men ingen verkar intresserad så jag tänke göra ett sista försök här och se om någon kunde vara intressand av den lille pojken eller kanske vet någon som går i chilla-tankar.

Jag hade nog kunnat ha honom hos mig ett tag men problemet är ju att han inte ska sitta själv och jag vill nog inte skaffa två ungar eftersom Chinchillor blir så pass gamla och jag går ju på gymnasiet.

Han är född i sommras och är av färgen Black Ebony. Hans ena förälder ska tydligen ha stamtavla.

De pris dom har tänkt sig är nog mest en symbolisk summa då dom  vill att han ska komma till ett bra hem så fort som möjligt.

Är ni intresserade eller har ni några förslag på hur jag kan hjälpa dom att hitta ett bra hem åt honom?

Schniigel
0

Glömde säga att han finns i Norrköping men kan transporteras till Malmö, Skåne (och kanske även Stockholm)

Schniigel
0

Oj förlåt, jag har stressat hela dagen och råkade skriva fel. Han är Black velvet!

UlrikaD
0

När i somras är han född? Du skriver att han bor med mamma och pappa. Om han är över 10 veckor så kan han para sin mamma och behöver egen bur.

Schniigel
0

Jag ska kolla upp det i skolan imorgon :)

Schniigel
0

Har varit sjuk så jag har inte kunnat kolla upp det men jag ska dit imorgon!:)

Siastassar
0

Hur har det gått för sötnosen?

Schniigel
0

Hejsan!

Ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte har svarat, har haft väldigt mycket att göra.

"Annonsen" är inte längre aktuell då han har kommit till ett bra ställe nu! :)

//Cassandra