Tre nya i familjen<3
tänkte bara visa tre tillskott i vår familj.
Det är tre honor, två systrar och dottern till ena systern. Snowflake, Snowball (dottern till Snowflake) och sist och minst Skrållan.
Skrållan är väldigt liten trots att hon är tre år gammal, hon har oxå bara ett öra något som de förra ägarna sa var medfött.
Grattis till nya chillorna! :)
Antagligen så har mamman råkat bita av örat vid födseln, det händer ibland att tex. ett öra är skadat eller att svanstippen saknas, men det är inget farligt.
Vänliga hälsningar Susanna
Värd på Chinchilla iFokus
Lavender Chinchilla - Reg. uppfödare av Chinchillor

Vad kul :) grattis
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
tack, vad jag skulle vilja veta är vad färgerna kallas, Skrållan är standard det vet jag med de andra bägge?
#3 Snowflake är väl silvermarmorerad??

Whilson White, Pink white och Standard.
#5 tror inte att honan i mitten är pink white då ho har lite grått på huvudet samt svansen.

På min lilla bild ser jag att hon har rosa öron, men det kanske inte stämmer "på riktigt"?
Definitivt Pink White ja.
Det är inte grå strån hon har i pälsen, utan de är beiga. Kan vara svårt att se skillnad när man inte är helt van. - I början så kan det vara svårt att se skillnad på standard grå/violetta/beiga, men det är något som kommer :)
Har en vit chilla rosa öron och röda ögon så är det en pink white chilla…
Tack! Ja det kan bli lite förvirrande med alla färger men jag tycker jag har rätt bra koll ändå, utom på de vita då. Men det skall jag komma ihåg, vit med rosa öron och röda ögon= Pink White 
Hehe, det är absolut inte konstigt att det är lite krångligt… Blir lättare ju fler chillor man ser :)
Eller ja, någon form av Pink White, kan tex. vara pink white ebony, pink white violet osv. men ja, rosa öron/röda ögon = någon form av Pink white!

Jättefin tjej!! Och som Susanna säger, helt klart pink white.