Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett: 18-köp-och-sälj
Läst 1952 ggr
pettssson
0

chinchilla hanar bortskänskes

Pappa Göran och hans son Uffe skänkes bort!!

Pågrund av bristande intrresse vill jag ge bort dem till någon som ger dem tid och kärlek. Dom finns i Östersund med kan fraktas till Hede/Sveg helgen innan jul. Stor ombygd garderob  följer med som bur.

Vet inte vad färgen heter men dom är "vanlig" grå. 3 och 4 år ungefär så dom har många år kvar!

Hör av er via mail

asa.pettersson@live.se

pettssson
0

såg att man inte får skänk bort djur på sidan (ber om ursäkt att jag inte höll koll på det innan!!!) Så därför vill jag nu ha 50 kr för dem för att allt ska gå rätt till :)

Tillägger oxå att jag kollar min mail oftare än den här siten då jag har det på telefonen, så MAILA!!

[RoxannaH]
0

Vad bra att du rättade dig själv. *Stolt*

Hoppas de hittar ett superbra hem :)

pettssson
0

Tuvär hittade jag inget nytt hem åt dem… Vila i frid mina russinmonster!

Rafflan
0

Synd att jag inte såg detta tidigare :O

Finns en tjej i örebro som tar emot omplaceringar i mån av tid och plats, och finns ju fler bra sidor på ifocus att annonsera på, men det är ju lite sent nu :(

R.I.P

UlrikaD
0

Tycker det är helt galet att avliva friska djur pga tidsbrist. Det tar tid att hitta nya hem och det bör man förstå. 

Djur är inte leksaker som man kan dumpa när man tröttnat på dem, de är levande varelser som förtjänar det bästa i livet.

Blir så otroligt ledsen och uppgiven över sådant här.

[Chamisia]
1

#5 Jag håller med dig. Blir så himla ledsen över att läsa sånt här.

southdakota
1

Synd att du avlivade dem. :( När man köper ett djur, speciellt ett djur med så pass lång livstid som chinchilla, måste man tänka sig för ordentligt innan. Ett bristande intresse är ingen OK anledning för avlivning tycker jag. :/

Michaela-N
0

Bristande intresse?

Som sagt, djur är inte leksaker som man kan ge bort för att man tröttnat.

candycandye
1

Va?Är dom döda nu?Men herregud gick du bara och avlivade dem?Förlåt men fick en chock…det var ju  dina små "russinmonster" som hade sitt hem hos dig.Vad har dom gjort för fel?

chade
1

fyfan…

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Inlägget är låst för nya kommentarer