Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett01-allmänna-diskussioner
Läst 1001 ggr
[AngelicaAhl]
0

Chinchilla honor skänkes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Söker ett nytt hem till mina chinchillatjejer Phoenix och Paloma då jag tyvärr ej kan ha dem kvar. De är vana att vara lösa mycket och att få komma ut och springa i lägenheten titt som tätt. Phoenix är 6 år och väldigt nyfiken och framåt. Tycker inte om att sitta fasthållen i famnen men hoppar gärna upp i knäet eller på axeln då hon är lös. Paloma är 4 år och tycker om att sitta i famnen och bli klappad. Hon är däremot inte lika framåt när hon är ute och springer. Önskar att de får komma till ett hem med mycket tid och kärlek. Stor bur på hjul medföljer. Nås lättast på mail a_ahl@hotmail.com Chinchillorna finns i Falun

nicolina84
0

Hejsan! Mitt namn är Lina, jag är mycket van vid djur, har älskat i princip alla djur sen ja var liten ☺️ Jag har mkt erfarenhet av Chinchillor då jag har en hemma men som behöver kompisar, han är 8 månader bara så jag tror det skulle gå bra, om du inte redan hittat ett nytt hem åt dem förstås(?) Har du dem kvar så ring mig gärna, lättare att få ett intryck av någon om man pratar med dem ☺️ Gör vad som känns bäst för dig såklart :) Vänliga hälsningar, Lina

UlrikaD
0

Står att personen nås lättast på mail, så testa det:)
Hon har även tagit bort det här kontot på iFokus.

Dionz
0

#1 rekommenderar inte att ha 1 hane med 2 honor om din hane inte är kastrerad, för då kommer du snart då där med väldigt många chinchillor i olika burar :/