2 Chinchillor Nytt hem!
Hej allihop!
Detta är inte lätt för mig men jag måste tyvärr ta den sista utvägen och försöka hitta ett nytt hem till mina små chinchillor!
Detta beror på att jag och sambon har fått en liten dotter och flyttat till en mindre lägenhet där jag varken har plats eller tillräckligt med tid till mina små djur!
Jag kan tyvärr inte säga exakt hur gamla dom är men jag skulle säga runt 5-6 är gamla, köpte dom av någon privat som jag har förstått i efterhand inte tog hand om dessa små busar ordentligt. Därför är detta extra svårt för mig eftersom att jag vill att dom ska hamna i ett bra hem.
Därför söker jag ett nytt hem där det finns kunskap & helst erfarenhet av chinchillor eftersom att det är känsliga och sköra djur.
Dom bor just nu i en stor bur som jag själv har byggt, vilket kan följa med men lär behövas sågas itu på mitten för att transportera då den är inbyggd i rummet. Förutom den buren så finns det 2 mindre burar! en liten som jag fick med när jag köpte dom och en som jag köpt senare som är lagliga mått men i metall vilket jag själv inte föredrar! Finns dessutom en del tillbehör som följer med!
Det viktiga är inte priset, men eftersom att jag vill att dom ska hamna på ett bra ställe så kommer det finnas en liten kostnad för att få bevisat att du kommer ta hand om dom. Jag kommer även att fråga dig om dina kunskaper för att kunna utvärdera ifall mina chillor skulle må bra hos dig!
Jag hoppas att det finns något där ute som är intresserad över att ta hand om 2 busiga chinchillor!
Mejla mig för mer information: Kenny.Eliasson@hotmail.com