Etikett18-köp-och-sälj
Läst 2822 ggr
nicklasljungstedt21
2015-03-13, 22:47

Fin Chinchilla Köpes

Hej! Jag undrar om det är någon som har en fin chinchilla till salu eller vet någon som har en till salu. Jag bor i Halmstad, Halland. Jag har nämnligen tittat på andra sidor och inte hittat så många med fin färg, jag gillar speciellt blue diamond, Det är ju såklart inte bara färgen som jag är intreserad i. Jag vill ju att den ska vara väldigt aktiv, pigg och nyfiken. Eftersom jag har väldigt mycket ledig tid varje dag och kommer vara med den för det mesta. Jag hade tänkt mig ett pris runt 1000-2000 kr för den, kanske lite mer om den är väldigt fin. Jag har en transportbur och hade kunnat åka tåg om det är lite längre bort.  Mvh Joanna :)

nicklasljungstedt21
2015-03-14, 13:11

Jag glömde att skriva in att jag söker 2 st chinchillor eftersom den inte ska leva ensama, endast av samma kön. Jag har en stor bur som man kan dela upp i 2 delar t.ex som någon av dom blir sjuk eller om dom börjar bråka.

Dumle92
2015-03-15, 09:05

Hejsan! Jag har en väldigt söt chinchilla hane till omplacering som vill komma till ett hem och få en kompis :) bilder och mera info kan jag skicka om du är intresserad :) finns dock i Gävle som är en bit bort kan jag tänka mig.

Starta en egen diskussionssajt!

För föreningen, klubben, klassen, skolan, bloggen, hobbyn, intresset, spelklanen, familjen, kompisgänget, bostadsrättsföreningen, samfälligheten...

Kom igång på några minuter. Gratis förstås!

nicklasljungstedt21
2015-03-15, 09:21

#2 Skicka pm 😉

natassia.engstrom
2015-06-22, 23:55

Söker du fortfarande? Bor i sandviken utanför Gävle!

Roonja
2015-06-23, 18:59

Jag har två honor till salu med stamtavla. Otroligt fina. Den ena är violet. Stålglågrå kan man säga :)

silversessan
2015-07-22, 17:28

Söker du fortfarande chinchillor? Har en blue diamond till salu, pm:a om du vill ha mer info! 🙂

Upp till toppen