Lilla Hubert
Nyligen förlorade min Chinchilla sin bror Mario och sedan dess varit ensam och ledsen.
Han saknar en kamrat att dela sitt liv med, någon där ute som känner er redo att hjälpa min lilla plutt?
Jag känner att jag inte har tiden till honom och mitt hjärta gråter när han sitter ensam i buren under dagarna.
Info om Hubert.
Hubert är ca 7 år gammal, hittades inne i Malmö i en buske för några år sedan.
Han är väldigt speciell (endast positivt), han kan boxas med tassarna, sitta på axlen när man städar osv.
Han bor i Blentarp i Skåne ifall man vill besöka han
Åh vad fint skrivet. Hoppas någon kan adoptera honom snart! Så chinchillor är flockdjur? :)
Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.
Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro.
#1 Chillor är flockdjur som kan leva i mycket stora kolonier tillsammans, man bör ha minst två, saknar de en kompis så kan de bli väldigt ledsna.
hej kan du skicka mer info om honom och vad vill du ha för honom? kan ta honom om det inte är för långt ifrån osby i skåne. men vill se bild och veta hur han är lite mer. har ett par ihopa och en tom bur som jag tycker är synd att ha tom. ev väntar jag även bebisar och då fårhan sällskap av en bebis när de kommer och han kan så länge bo granne med mitt par så de har sällskap av varandra. 😊
vill gärna nå dig på sms eller något liknande så hör av dig med telenr. 😊
???