Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett: 18-köp-och-sälj
Läst 988 ggr
minimojen
0

(K) Letar två chinchilla bebisar

Jag och min sambo letar efter två chinchillabebisar att köpa för att ha som sällskapsdjur. Vi vill helst att de ska vara i ungefär samma ålder och gärna så unga som möjligt (men självklart leveransklara).
 Färg spelar ingen större roll bara de är samkönade, två hanar eller två honor.

Jag har tidigare haft två chinchilla honor som tyvärr gick bort pga ålder och är nu sugen på att skaffa nya. 

Jag finns i Linköping men kan tänka mig att åka en bit om jag hittar två fina chinchillor.

Skriv gärna om du vet att du snart kommer få en kull eller om du har chinchillabebisar som kommer säljas när de är leveransklara.

[0djur]2
0

Hejsan !
Var bor ni någonstans ?

[0djur]2
0

Ursäkta, såg nu att det var Linköping. Har dock en släkting där, ska höra med honom.

minimojen
0

Odjur: Vi kan som jag skrev åka en bit om vi hittar två chinchillor en bit bort :)

Virvlande
0

Hagbergs uppfödning finns i Skäggetorp, där är en av mina ifrån. Rekommenderas!  =) trooor att hon har några ungar nu, men jag ska inte säga för mycket. ;)

Vagelöschinchilla
0

S*Silverklippan i Norrköping Vagelöschinchilla i Finspång Hagelschinchilla Norrköping

minimojen
0

Vagelöschinchilla: Vet du några kontaktuppgifter till Hagelschinchilla? hemsida, mail eller telenr? Hittar bara en facebooksida

minimojen
0
Hagel´s Chinchilla
1

Hejsan Minimojen. Jag har två små pojkar nu den ena är bara 2 veckor gammal ännu. Du kan kontakta mej via a_yrja@yahoo.se för mera info och bilder

Min hemsida är tyvärr borta och har inte kommit igång med att göra ny ännu.

minimojen
0

Jag har skickat ett mail till dig Hagel's chinchilla :)

jezzischinchillor
0

Hej!jag har 2 honor som är födda den 4/6 som letar nya hem just nu!!!!! Maila mig på lilla-my80@hotmail.com

Peace&love jezziHjärtaHund