Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett18-köp-och-sälj
Läst 1456 ggr
Juliastrom
0

(S) gigantisk bur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Säljer nu min gigantiska råttbur som funkar som chinchillabur också, antar jag, på 52X78X84, det är två delar, alltså dubbelt så stor.
Jag har haft tre råttor i den men jag tror att den är tillåten för åtminstone 7 st.
Den är i fint skick, lite rost på vissa ställen men inget som syns värst bra. Lite biten på plastbottnarna men inget som står funktionen.
Jag har haft den som dubbelbur och har då varit tvungen att ta taket från ena buren och göra till en botten så om man vill ha dem en och en så har jag gjort så att jag har satt en plywoodskiva som tak över den ena, men det är ju inget problem om man vill ha den som dubbelbur!

900kr

Juliastrom
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.

Juliastrom
0

Putt

Juliastrom
0

Den här rymliga buren söker fortfarande en ny ägare =)

JodineFritzl
0

Ingår sakerna i buren i priset eller är det enbart buren? Och var finns den?

Juliastrom
0

Det är bara buren då tillbehören följde med mina råttor. Sandviken

JodineFritzl
0

Åh, då är det på tok för långt tyvärr :(

Juliastrom
0

vi kan skicka den, men frakten blir runt 400-500 :/

Juliastrom
0

Putt

Roze4235
0

Hmm.. Vill inte säga att den där buren är speciellt "gigantisk", den är väldigt liten i mina ögon. Det kanske är för att jag har en enormt mycket större till mina..?

Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥

"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"

Juliastrom
3

Ja för mig är den då det, var högre än mig och det säger väll en hel del. Men har du en större är det ju bara bra för dig =)

Rafflan
2

Jag tycker buren är stor och fin och 2 chinchillor skulle säkert trivas super i den :)

skogsmurmeldjur
0

Hej! Finns buren kvar? I såna fall är jag intresserad!

Regnbåge Medarbetare på råttor ifokus Regnbåge

Juliastrom
0

Buren är tyvärr såld