Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett01-allmänna-diskussioner
Läst 653 ggr
Mill4
0

Träffa chinchilla i Jönköping

Funderat i många år på att ha en chinchilla. Men dem lever ju som sagt i väldigt många år och kräver sin speciella skötsel^^ och sen har jag ju faktiskt aldrig umgåtts med en chinchilla…
Så har funderat på om någon skulle vara intresserad att "låna" ut chinchilla under en period (dem kanske inte mår bra av miljö bytet..?) eller att man kan få komma och hälsa på. Jag är väldigt djurvan, men just chinchillor är något jag måste träffa och umgås lite med innan jag kan ta ett beslut…
Jag kommer att flytta till Jönköping/Unnaryd om någon månad  om någon där är intresserad att hjälpa mig ;)

idacu2
0

Jag bor i Tranås i Småland, en tågsträcka ifrån jönköping.  Vill inte låna ut dom, men du får gärna komma & hälsa på :)

JoJo!
0

Jag flyttar till Ulricehamn de 19september (Bor i Norrköping nu)

Du får gärna komma och hälsa på Efter besöket är det lättare att ta ställning till ett eventuellt utlånande Dock blir det med stor sannolikhet ett par jag lånar ut då

Jättebra att du vill "lära känna" djuren lite bättre innan du skaffar

Kan tipsa dig om att det är utställning i Tenhult  6/9 En bra chans att träffa massa med chillor

Mill4
0

Vad kul^^! Fick veta idag att jag kommer flytta om ungefär en månad eller tidigare. Så jag hör av mig när jag är på plats i Unnaryd :) Spännande

Backafall
0

Hej

Jag bor strax utanför Ulricehamn och du är hjärtligt välkommen hem hit också och hälsa på mina dunbollar =)

MVH Simone

Cayenne*
0

Jag bor i Huskvarna och har några chillor som du gärna får träffa om du vill. Vi har ju även utställning i Tenhult snart

http://www.totoroschinchilla.n.nu/

JoJo!
0

#0 Är du fortfarande intresserad av att träffa chinchillor ?

Josse5233
0

Du får gärna träffa mina chinchillor också om du vill, dock bor jag utanför Skövde så förstår om det blir för långt! :)

Hur har det gått? :D

Ha en trevlig dag!